Sorun sadece kahvaltıda değil istediklerimi yapmıyor ve çocuk kandırıyor sanki geçerli bir sebep sunmuyor , sunsa üzerine konuşulacak bir şey olur. Mesela başım ağrıyor dese tamam derim iyileşsin veya benim görevim değil dese üzerine konuşalım ama hanımefendi direkt yapmıyor ve çocuk kandırır gibi arada derede net olmayan ifadelerle reddetmenin sorumluluğundan da kaçıyor. Ben tavır alınca ne istediysem önüme seriyor tabi ama hevesimiz kaçtıktan sonra ne anlamı var. Şu genç yaşımızda ömür çürüten bedenimizin diriliğimizin kıymetini bilmeyen kadına denk geldik. Ben gerçekten boşanmak istiyorum.
Ben kahvaltı diyeyim siz anlayın , ayrıca kahvaltı üzerinden konuşacak olanlara şunu da söyliyim eşim çalışmıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer