Kamuda calısıyorum benim dairemde bana uygun kimse yok biriyle nasıl tanısıcam ben?

diğer kurumlardan ya da benim meslekten birilerini nerde görebilirim fikri olan var mı ortak tanıdıklar olması ortak cevre falan bana biraz güven veriyo acıkcası, sanki biri görse benimle tanısmak isticek ama kimse görmediği icin yalnızım gibi hissediyorum napabilirim?

Kamuda calısıyorum benim dairemde bana uygun kimse yok biriyle nasıl tanısıcam ben?
Cevapla