Bakıştığımız çocuk benden 1-2 yaş küçükmüş. yaşımı öğrenince benden uzaklaşır mı erkekler ne düşünüyor bu konuda?

yaş konusu benim için en başta sorundu ama önemli olan şeyin yaş olmadığının farkındayım benden küçük asla durmuyor, ben daha küçük duruyorum. büyük ihtimalle büyük olduğumu bilseydi bakmazdı. çok olgun duruyor hal ve hareketleri çok güven verici kızlarla haşır neşir olduğunu da görmedim. ilk defa böyle bir şey geliyor başıma. iş yerinden arkadaşım kendinden bir yaş küçük çocuğa açılmış, büyük olmasının sorun olduğunu söylemiş ona falan. önceden bana destek çıkardı, şimdi de o da yaşı sorun eder , kimsenin peşinden koşma, bırak onlar koşsun falan dedi, bunu ben de biliyorum tabi ama ilk defa sesli bir şekilde başkasından duyunca vazgeçmem gerektiğinin üzüntüsü boğazıma takıldı çıkmıyor. tamam dedim kendimi inandırdım bana karşı bir şeyler hissettiğine ama yaş yüzünden red yiyeceğimi de biliyorum

Bakıştığımız çocuk benden 1-2 yaş küçükmüş. yaşımı öğrenince benden uzaklaşır mı erkekler ne düşünüyor bu konuda?
Cevapla