“İlişkinin adını koymayalım sadece yaşayalım” diyen flörte karşı tepkiniz ne olur?

Şu zamanda bu tarz ilişkiler o kadar çok ki, insan şaşırıyor. Yedekte tutma meselesi olsa gerek.
“İlişkinin adını k0ymayalım sadece yaşayalım” diyen flörte karşı tepkiniz ne olur?

“İlişkinin adını koymayalım sadece yaşayalım” diyen flörte karşı tepkiniz ne olur?

#İsimsizİlişkiler

“İlişkinin adını koymayalım sadece yaşayalım” diyen flörte karşı tepkiniz ne olur?
Cevapla