Yüzük atmak kötü bi durummu görücü usulü tanistik yapamiyorum?

Alinda ilk zamanlar iyiydi ve evlenirim dedim 10 gün konustuk görücü usulü tanıştık söz yaptık şu an hicbi anlamda bana göre degil kafamiz uyusmuyor ve oglandan tiksiniyorum annem de kardeslerimde istemiyorsan ayril demiyor oğlanın vebaline girmis olurmugum yapamiyorum gercekten

Yüzük atmak kötü bi durummu görücü usulü tanistik yapamiyorum?
Cevapla