Eskiden çok yakındık ama bir anda mesafe koydu, neden böyle yaptı? Gizli Üye?

Önceden çok iyi anlaştığım, sürekli vakit geçirdiğim, derslerde beraber vakit geçirdiğim, okul çıkışlarında aynı yolu kullanıp uzun uzun sohbet ettiğim biri, hiçbir tartışma veya kavga olmadan aniden bana mesafe koydu. Eskiden gece geç saatlere kadar konuşurduk ders bahanesiyle, birlikte çalışırdık, hatta tatlı şakalaşmalar ve rekabetler bile yaşardık. Ama hiçbir zaman ona karşı duygusal anlamda açık olmadım, belki de bir şeyler bekliyordu ama ben fark edemedim.

Ara tatildeyken ona derslerle ilgili çok yüzeysel ve soğuk bir mesaj attım. O zamana kadar hep sıcak olan konuşmalarımızın aksine bu mesaj çok mesafeliydi. Ve acaba ondan sonra mı her şey değişti. Tatil dönüşü bana soğuk davranmaya başladı, gruptan uzaklaştı ve en sonunda durduk yere geçen hafta beni Instagram’dan takipten çıkardı. Ama ilginç olan şu ki, sadece beni çıkardı.

Şimdi okulda aynı ortamda bulunuyoruz ama neredeyse hiç konuşmadık. Önceden birlikte vakit geçirirken şimdi sanki ben tamamen yokmuşum gibi davranıyor.

Sizce bu bir duygusal tepki mi, kırgınlık mı, yoksa tamamen artık ilgisini kaybettiği için mi böyle davranıyor? Ne yapmamam doğru olur böyle bir durumda benden bişey mi bekliyor acaba

Teşekkürler

Eskiden çok yakındık ama bir anda mesafe koydu, neden böyle yaptı? Gizli Üye?
Cevapla