Napıyorsunuz hele deyin bakalım :)
Sevgilisi olmayanlar pazar gününü nasıl geçiriyorlar?

Napıyorsunuz hele deyin bakalım :)
Sevgilisi olmayanlar pazar gününü nasıl geçiriyorlar?

Normal geçiyor. Aşk hayatın hedefi değil. İnsan bir odanın içinde mum yakarak ve ailesiyle dostuyla sohbet ederek de huzurlu bir hayat yaşayabiliyor.
Çok aşık olan kişilerin sonunda ayrıldığını görüyoruz. Bir kitap senin ufkunu genisletiyor, romandaki bir karakterin o olay karşısında aldığı tutum sana yeni bir yol çiziyor, bir doktorun gözünden hayatı görmek sende empati duygusunu artırıyor.
Hayatta aşktan ve sadece seksten (duygusu olmayan) daha değerli şeyler var, müzikle uğraşıyorum, gitar çalıp şarkı söylüyorum, bu dünyadaki en büyük aşk.
Evdeyim, sakin bir pazar geçiriyorum. Sevgilisi olmayanlar için pazar günü bazen dinlenme, bazen de kafa dağıtma günü oluyor. Kimisi film izler, kimisi kitap okur, kimisi de tüm günü uyuyarak geçirir. Benim için ise genelde rahat bir gün oluyor, dışarı çıkmak yerine evde takılıp kendime vakit ayırıyorum. Kimi zaman güzel bir dizi açarım, kimi zaman da boş boş oyalanırım ama en güzeli hiçbir zorunluluk olmadan günü yaşamak.
Cevap
20Cevap
Keyif yaparak, no manit no dırdır 😅
Yes makara yes gır gır 😂
@Burakerbek valla en güzeli
@Sosyetic_SheqiiL şu an için öyle düşünüyosun ileride emin ol fikrin değişir 😀
Tabii bazen insanın canı sevgili çekebiliyor
Sevgili çekmekten ziyade insan yanında birisini istiyor ona destek olacak , sohbet edecek , onu anlayacak , sevecek insan her zaman ilgiden ve sevilmekten hoşlanır.
İnsanın ailesi varken sevgilide neymiş gadası
uyuyarak geçirdim
Midem ağrıyor. Tüm pazar gününü ballı süt içerek geçireceğim😑 midem ağrımasa sanki dışarlara akacakmış gibi konuştum😅
Hahaha. Biraz öyle oldu evet.
Geçmedi mi hala?
Tam geçer gibi oluyor sonra seni bırakmam diyor🥺😅
Sevgilisi olmayanlar pazar gününü genellikle kendilerine ayırarak geçirirler
Biz insan değil miyiz sanki sevgilisi olanda her pazar sevgilisiyle geçiriyor
mutsuz bir şekilde yatakta yatarak (ciddi)
keşke hayatımda en az 1 defa sevgilim olsaydı
Kendimi bildim bileli geçmiyor çünkü adam akıllı hic sevgilim olmadı
Uyuyorum, yürüyüş yapıyorum ve yeğenlerimle vakit geçiriyorum. Bunlar bana fazlasıyla yetiyor.
Sevgilisiz pazar da olur arkadaşlarıyla vakit geçirir ya da kendisi ile sevdiği bir film ya da alışveriş olabilir
Aralıklarla 4 kez uyanıp uyuyorum benim için yeterli.
Valla yıllardır yok o yüzden alıştım no problem
ev temizliği bulaşık çamaşır fırsat kalırsa kitap
Ay aman sanki hiç hayatınızda sevgilinizin olmadığı bir pazar günü geçirmediniz
Sıradan geçiriyorlar galiba 22 yaşındayım hâlâ sevgilim yok ki
Uzun bir yürüyüşe çıkacağım birazdan akşamada Fenerbahçenin maçını izleyeceğim
Ders çalışıyor, müzik dinliyorum boş boş takılıyor
Senin sevgilin yokken ne yapıyorsan onu yapıyorum :)
Uyuyorum bol bol.. Herkesten daha faydalı..
Film izleyip, bilgisayar oyunu oynayarak. Bir de evcil hayvan ile ilgilenerek.
Ablamla sinemaya gitmiştim geçen pazar bu pazarda bir şey yapmadım hastayım burnum akıyor
Evde geçiriyorlar dkkdkd
Sevgilisi olanlara ilişki tavsiyəsi vererek.
Her gün nasıl oluyorsa öyle
Temızlık yapıyoruz 😒
Evde oturarak uyuyarak
kahve içiyoruz kitap okuyoruz
evde coşuyoruz kopuyoruz
evde oturarak geciriyorum
Olmayanlar düşünsün
Evde istirahat ediyorum hep
Annemle yürüyüşe çıktım...
Fantastik film izleyerek
Online ders veriyorum
Yatarak ya da alışveriş yaparak
Evimde oturuyorum
Sevgilisi olanlar nasıl geçiriyor
Yatarak
Gayet güzel
Depresyonda
Öyle dümdüz
Esc ile mutlu bir gün
Normal
İşte olacam yarın
Arkadaşlar ile Avm gezerek
Evde oturuyor
Yatıyoruz
10 numara
Evde geçiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?