2 gün icinde yeni aradı beni 5 dk konuştuk kapattı is yoğunluğu olabilir mi bu kadar anlamıyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 586 cevap paylaştı. Bu kadar ilgisizlik pek hayra alamet değil. Evet yoğun olur evet dönemediği vakit olur ama bazen de yoğunluğun arasında sana vakit ayırması da gerekir. İnsanlar ne badirelerden geçerken neler neler yaparak ulaşıyor insana. O sana ulaşmak isteseydi zaten ulaşırdı maalesef.
01 Yorumla
Soran1 yılIk başta iyiydi arardı mesaj atardi gün içinde pek olmasda sabahları akşamlar muhakkak arardı hepsi kesildi son zamanlarda azalmıştır 2 3 gündür de hepten kesildi iş yerinde kavga ettim dedi sinirliym seni kırmamak için seninle konuşmuyorm dedi gidiş o gidiş
En İyi Cevaplar
1 yılİlgisizlik hissetmek, ilişkideki dengeyi etkileyebilir. Belki de iş yoğunluğu nedeniyle gerçekten meşguldür, ama bu hislerinle ilgili açık bir iletişim kurmak önemli.
Onunla nazik bir şekilde konuşmayı deneyebilirsin. Duygularını paylaşarak, onun da neler düşündüğünü öğrenebilirsin. Belki de onun da bu konuda bir açıklaması vardır.
İlişkilerde iletişim çok önemli, bu yüzden hislerini açıkça ifade etmekten çekinme.
00 Yorumla
1 yılHepsi bahane.. senin onu sevdiğini bile bile seni kendinden bu kadar mahrum eden bu adama hemen resti çek.. yoksa hiç bir zaman bu adamın hayatında asıl kadın sen olmayacaksın.. yedekten.. cepten hemen çık. .
01 Yorumla
Soran1 yılGerçekten çok üzülüyorum:(( seni seviyorum diyor ama ne arıyor nede konuşuyor dün sabah aradı 8 dk taa bu sabaha kdr yine aradı 5 dk müsait oldum seni aradım dedi ben ne yapıyım ki bana anlayış göster diyo is sıkıntılarım var vs vs insanlarla kavga ediyorm seni kırmamak için seninle konuşmuyorm diyo
1 yılAradığında açma, mesaj attığında bakma, buluşmaya çağırdığında bir bahane bul gitme. Erkek senin peşimden koşsun seni merak etsin sen değil. Bunları yapmıyorsa zaten olay bitmiştir.
02 Yorumla
Soran1 yılHiçbirini yapmiyor. kaç gündür de arayıp sormuyor çok sessiz
- 1 yıl
O seni ararsa mesaj atarsa sende bakma günlerce
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Ay canım ya, bu durum seni kesin üzüyor, hissediyorum 😔 İlk olarak onu anlamaya çalış, belki gerçekten iş yoğunluğu yüzünden biraz bunalmış olabilir. Ama ilişkinizde iletişim çok önemli, hissettiklerini bir şekilde konuşman lazım. Tatlı bir şekilde, kırıcı olmadan hislerini paylaşmayı dene. “Seni daha çok hissetmek istiyorum” gibi bir şeyler söyleyebilirsin. 💕 Unutma, aşk iki kişilik bir dans. Eğer seni önemsiyorsa, mutlaka daha özenli olmaya çalışacaktır. 🙏 Ama sürekli böyle devam ediyorsa belki hisselerini yeniden gözden geçirmen gerekebilir. 🌸
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
28
Cevap
45Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
1 yılPek sevmiyor seni gadası
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNerde tanıştınız ne iş yapıyor neden 1 aydır görülemediniz de 5 dakika tek aradı bu etkenler çok önemli canım ama sana öncelikle şunu söyleyim biri vardı beni ikna etti flört etmeye başladık ama sanırım kullanamayacağını ya da daha doğrusu ilişkilerden beklentimizin aynı olmadığını anlayınca aramalar kesildi mesajlar kesildi sonra tamamen konu kapandı şimdi ki sevgilim de onunla aynı işi yapıyor ama benimle uyuyor benimle uyanıyor izin günlerinde tamamen ilk planı benim demem o ki ısrar edip o çocuk bana neden böyle yaptı diye bekleseydim 1 yıl daha kaybederdim Allah karşıma iyi birini çıkardı değerini biliyorum
23 Yorumla
Soran1 yılYa canım bir Oyunda tanıştık aslında inşaat sektörü gibi bir şey yani böyle işin hem başında duruyor hem de yeri geldin mi ya da lazım oldu mu makineleri falan kullanıyor o da beni ilk başta ikna etti ilişki için işte Ben böyle zannettiğin gibi biri değilim Benim karakterim bu yönde Benim soytarıliklarla işim olmaz falan filan işimde gücümde bir insanım derdi bana ilk başta da iyiydi aslında hani mesajlaşmayı sevmiyorum dedi Tamam okey Ama mesajlaşıyordu yine de benimle az çok aramalar vardı sabah günaydın ardından arama kesinlikle vardı Ne olduysa son zamanlarda oldu Neden ben de bilmiyorum Canım sıkkın işte kavga ettim falan filan sinirliyim sinirliyken Seninle konuşup da seni üzmek istemiyorum aramalar azaldı mesela hiç arama yok artık sabah günaydın mesajı da yok sabah araması da yok Mesela bu iki gün içerisinde toplasan 15 dakika bile konuşmamışızdır
Cevap sahibi1 yılAşkım thank u next de geç ortalık adam dolu lütfen ne istediğini bilmeyen bu aptala daha fazla vakit harcama bak inan keşke birileri beni uyarsaydı aynı durumu yaşamışız o ya senden beklentisini alamayacağını anladı ya da başkasını buldu iki seçenek var ya uzaklaş ya da intikam istiyorsan ondan arama beklerken aynı zamanda sana gelen teklifleri değerlendirmeye başla hem bu da ona ders olur hepimiz böyle karakterde birini üzersek kendilerine gelirler ona en çok koyan şey senin onu beklediğini sanarken biriyle olman olacak yoksa sana diyim aldatmalar ve kenarda bekletmeler başlar hemen ondan iyisini bul bulmak zorunda değilsin ama bul ve emin ol çok daha iyi adamlar var dışarıda
Soran1 yılCanım benim anlayabiliyorum Tabii çok haklısın yani o kadar gözardı edilmem Benim de hoşuma gitmiyor Sonuçta bir ilişki içerisindeyiz kimse çocuk değil kimse küçük değil kimse kimseyi oyalayamaz herkesin zamanı vakti değerlidir Hani diyorum anlayış göstermeye çalışıyorum gerçekten işinde gücüne sıkıntıları olabilir ama yani bu siniri Öfkesi Hiç mi geçmiyor anlamıyorum Ben onunla da bunları konuşunca da saçmalama diyor Ben İşimi bitirip oraya gelmek için can atıyorum diyor vesaire gibi benim de kafam karışıyor Hadi beni sevmiyor istemiyor Neden benimle devam ediyor Yani uzak mesafe zaten bıraksın oradan hayli hayli Birçok kişiyi bulabilir kendisi Neden bana anlatmaya çalışıyor ki sürekli ya da benden ne çıkar olabilir diye düşünüyorum gerçekten beni anlayacağını düşünüyorum Bazen o kadar sinirleniyorum ki boştaymışım gibi hissediyorum böyle sıkışmışım kalmışım yerinde ne yapacağımı da bilmiyorum görülmeme umursanmamak o kadar kötü bir şey ki
1 yılHayır canım başka kız yoğunluğu kendini iş yoğunluğu diye kandırmayı bırak. Bu adam yemek molasına çıkmıyor mu tuvalete gitmiyor mu evine dönmüyor mu uyumadan yazabilir arayabilir molalarda ilgilenebilir isteyen çaresini istemeyen iş bahanesini buluyor
17 Yorumla
Soran1 yılBide gel bana sor uyuyamıyorum ki odur dün sabah aradı 5 dk konuştuk kapattı akşama 7den beridir mesaj atmışım yok ortalıkta hem korkuyorum hemde terkedildim korkusu var delirmek üzereyim
- 1 yıl
Dünyayı mı kurtarıyor atomu mu parçalıyor ne yoğunluğu ya bıraksın bi kandırmayı bence böyle boş beklentiye girmektense sen bitir zaten bir ilişki yok ortada günde 1 kez 5 dk konuşmakla ilişki mi olur biz sevgilimle her fırsatta konuşuruz günde 15-20 defs
Soran1 yılOhooo ben 2 sefer konuşsam şükür edecem ya da aradığında 10 dk ama nerdeee ilk baştaki adam değil bu sinirlerim tepeme vurmuş diyor iş yüzünden seni üzmemek için konusmuyorm diye ya gerçekten terkedildim ya da başına bi iş geldi her iki ihtimal de beni korkutuyor mesajımı dikkate alıp dönüş yapmaması bana garip geliyor asıl
- 1 yıl
İş yüzünden seni üzmesi ne alaka ya uydurduğu bahane bile boş bitir boşa bekliyorsun başına bişey gelmemiştir sadece seni takmıyor taktığı başkaları olduğundan
Soran1 yılSinirli iken ağzımdan ne çıkacağını bilmediğim için seninle konuşmuyorm diyordu ne kadar doğru bilmiyorum bende uzun bi yazı yazıp uyucam kafam beynim kaldırmıyor kaç gündür böyleyiz delirmek üzereyim canım
- 1 yıl
Uzun mesajına tamam yazacak bir Vibe verdi sevgilin maalesef
Soran1 yılEn azından içimi dökmüş olurum canım alışığım ben bu durumlara başına bi iş gelmesinde ona razıyım
Gizli Üye(45 üstü)1 yılÖncelikle Bahaneler inanmayın, İş yoğunluğu, müsait değildim vs. bunun gibi.
İsteyen insan çay molası yemek molası veya herhangi bir zaman 5 dk zaman yaratır.
Bu kişi hiç telefon ile konuşmuyor mu?
Böyle sözlere inanmayın ve o ilişkiyi bitirin. Kendinizle alay edilmesine müsade etmeyin.02 Yorumla
Soran1 yılGaliba çok haklısın zaten konuşma hepten kesildi ne arıyordu nede mesaj iş yoğunluğum vardı diyordu sıkıntılarım vs bn mesaj attık 2 defa ne yazık ki dönmedi
Cevap sahibi1 yılZamanını ve beynini boşuna onun ile meşgul etme ve strese girme.
Daha rahat olacaksın, direk engelle boş ver ne yapacağını.
İşten ve duygu durumundan kaynaklıysa 1 hafta ver işleri yoluna giresiye yumuşasıya kadar eskisi gibi olmazsanız tekrar konuş ve nasıl hissettiğini belirt belki daha iyi olur
05 Yorumla
Soran1 yılBana dönmüyor ki konuşayım akşam 7den beridir mesaj atmışım yok
- 1 yıl
Hmm... yani endişelenmekte haklısın bu durumda çünkü baya bir saat geçmiş ve yanıt vermeye 1 dakikasını bile olmamasının imkanı yok başına bir şey gelmediyse... umarım gerçekten iyi bir bahanesi vardır. Mutlaka bahanesini sağlam olduğuna emin ol aksi takdirde sınır koymayı dene yapabilirsen. Atıyorum yoğun olacağı zamanları önceden haber verebiliyorsa vermesi en kötü öğrendiği an haber vermesi gerektiğini ve şu şu saatte haber vereceğim diye belirtmesi gibi. Katı geliyor ama değil. Örn: önümüzdeki bir kaç saat meşgulüm en geç saat 10a kadar haber vereceğim. Gibi.. Kendisi sana böyle ulaşamasa ve aynı tepkileri görse ne yapardı diye de bir sor biraz empati yapsın. Bunlara verdiği tepkilere göre ruh haline dair biraz daha fikir edinebilirsin belki... endişeleniyorum anlıyorum canını sıkmıştır şimdi ama o cevap veresiye kadar yapabileceğin bir şey yok sonuçta o zamana kadar kafanı boşalt en azından bence
Soran1 yılTeşekkür ederimm... maalesef ki henüz yok gece uzun bi mesaj attım kndimi ifade etmek için yok yine delirmek üzereyim ne olduysa son günlerde oldu zaten arama bir şey yoktu hepten kesildi sabahları muhakkak arardı veyahut geceleri hicbiri yok ve daha da haber alamıyorum bnde arayamıyorum karşılasacağım durumdan korkuyorum
- 1 yıl
Ayy kusuruma bakma şimdi gördüm bildirimi. Gerçekten zor bi durum umarım bugün ulaşabilmişsindir... kim olsa korkar endişelenir, ben bile tahmin edebiliyorum endişeni buradan. İlişkinizle ilgili mi bir şeyi vardı yoksa kendi kendine mi kapandı acaba? tanıdık arkadaşı ailesi varsa sordun mu belki bilirler gerçi denemişsindir bile.. umarım iyidir sana da ulaşır bir sorununuz kalmaz.. canın sıkılsa da sakin kalmaya çalış en azından kendine yüklenme o bir şey diyesiye kadar ne olduğunu düşünmemeye çalış.. Yardımım olur mu bilmiyorum ama sırf anlatıp rahatlamak, kafanı boşaltmak istersen gelip yazabilirsin
Soran1 yılTeşekkür ederim canım benim hiç sorun değil yazman bile mutlu etti beni maalesef değişen bir şey yok 2. bir defa mesaj attım kendimi ifade etme amaçlı yine dönmedi instadan attığım mesajada görüldü atmış.. anlayacağın sebebini bilmeden hepten kesildi konuşma bende engelledim çevresinde danışacağım kimseyi tanımıyorum ne olduya gitti durum belirsizlik kadar kötü bir durum yok sadece sakin kalmaya çalışıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 713 cevap paylaştı.
1 yılİlgisiz bir erkekle vakit kaybetmeyin seven erkek için yogundum vaktim yoktu diye bir kavram yok her şekilde yaratır o vakti
14 Yorumla
Soran1 yılCok konuştum İş sıkıntıları varmış baya sinirli ve öfkeliyim dedi sinirli iken seni kıracak bir şey demek istemiyorum gibisinden o yüzden seninle konuşmuyorm dedi dün den bu yana 1 defa konuştuk oda 5 dk bile degl aksam 7de yazdım gece 4te yazdım yok hala yok
- 1 yıl
Ona dönüş yapma kendini geri çek bırak istiyorsa gelsin zorlamak sadece kendine verdiğin değeri zedelemene neden olur. Ayrıca seven erkeğin önünde hiç bir şey engel olamaz yok sinirliymiş yorgunluş cartmuş curtmuş gelip seninle huzur bulsun o zaman
Ben diyim sana belki de o başkasıyla görüşüyor emin olana kadar da seni tutuyor köşede
Soran1 yılBüyük ihtimal öyle canım zaten hepten kesti hala bir ses seda yok ne yazık ki bende belirsizlik içinde kalmaktan nefret ediyorum bu ilişkiyi bitmiş saymalı mıyım bilmiyorum
- 1 yıl
Belirsizlik yaratan biriyle olmaya devam etme zaten bunu çözmeye çalışmak seni onun gözünde daha da kolay ve basit hale getirir. Bırak onun ne aradığı şey olmaya çalışmayı, sana uygun olup olmadığına bak sadece. Bu davranışlarıyla sana uygun olmadığını belli ediyor zaten. Sahip çıkmayan ilgilenmeyen erkek ya sevmeyi bilmiyordur ya da sevmiyordur üzmekten başka bir şey yapmaz sen hayatına bak kendi istiyorsa yolunda debelensin kanıtlasın kendini sana
Gizli Üye(25-29)1 yılBöyle ilişki mi olur teknoloji devrinde bi de ulan millet dağ delmiş dağ bir 2 3 saniyesini ayırıp yazamıyor mu gün boyu diyorsun 24 saat boyunca aralıksız iş mi yapıyo bu lavuk saf mısın abla sen kaç yaşındasın
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBi de abla bi şey dicem bu yaşadığın şeyi evli erkekler metreslerine yapıyor haberin olsun gözünü açarsın umarım
Soran1 yıl26 yaşındayım canım maalesef ki arayıp sormuyor mesaj attım dönüş yapmadı ve iş sıkıntılarım var dedi seni kırmamak için seninle konuşmuyorm dedi sinirliym falan gidiş o gidis
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılYok be sevgili değildir bu arada selam verme bir şekil diyebilriz sil gitsin sen saf mısın yahu onun değer verdiği başkası var
01 Yorumla
Soran1 yılCanım niye benimle o zaman uzak mesafe zaten derdi ne yani
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılVe hala erkek arkadaşın 🤔ve onun seni sevdiğini düşünüyorsun 48 saat yani 2880 dk içirisinden sadece 5 dksını sana ayırmış bravo devam
039 Yorumla
Soran1 yılNapabilirim seviyorum yani ne diyebilirim iş sıkıntılarım var diyor böyle oldu diye ayrılmam ondan
- 1 yıl
Merak etme o ayrılır zamanı gelince sende kendini ye bitir
Soran1 yılAyrılsa simfi ayrılır niye benimle uğraşsın ki
- 1 yıl
Belli ki Bi menfaat var
Soran1 yılBeni yatağa atacak cesareti bulamaz o kusura bakmasın vururum onu onada dedim zaten
- 1 yıl
☺️☺️Bak kendin verdin cevabı Bi kaç gün sonra görüşelim olur mu ayrıldınızda
Soran1 yılİyi düşünemez misin
- 1 yıl
Düşünem çünkü Bi erkeğim o sevilim dediğin adamın düşüncesini biliyorum Bi aylık Bi ilişkide bu duruma geldiysen sonuç ortadadır bunu hiç bişey değiştirmez iyi günler dilerim ama senden ricam eğer haklı çıkarsam ki %100 çıkıcam haber et olur mu
Soran1 yılİyice moralimi bozdun
- 1 yıl
Bak bişey diyeyim mi sana şimdi sana diyor ya işten dolayı sana zaman ayıramıyorum diye sana şunu örnek vereyim maraşta deprem oldu binadan zor çıktım çıkar çıkmaz onu aradım sesimi duysun korkmasın yaşadığımı bilsin diye aradım ve sesimi duydu sonra telefon kapandı şebeke olmadığı için yani ölümün eşiğinden döndüm direk o ara onu aradım sevgi bu kızım yok iş yok şu yok bu değil seven adam her şekilde sana zaman ayırır kendini kandırma yazık etme kendine
- 1 yıl
Morelinin bozulması çok iyi belki kendine gelirsin
- 1 yıl
Vakti yok değil vakti var ama sana vakti yok bunu unutma
Soran1 yılCok üzüldüm adına çok geçmiş olsun.
Belki bir şeyleri anlayamiyorm ya da görmek istemiyorum bilmiyorum kendi karakterine laf ettirmeyen bir adam isimde günümdeyim soytarı değilim diyor başta çok iyiydi arardı azda olsa yazardı ederdi sabahları arardı günaydın mesajını atardı şimdi hepsini hepten kesti be arama var ne mesaj anlamıyorum derdi ne arıyor benim iş sıkıntılarım var sinirliyim vs seninle konuşup kalbini kıracak bisi demek istemiyorum diyor bana biraz anlayış göster bu günleri atlatayım diyor e o öyle diyince bende susuyorum- 1 yıl
İnan hiç Bişey seni aksatmaya sebeb değil bunu anlamanı istiyorum ziyan olma diye bunca yazıyı yazıyorum yoksa sen kimsin bilmem tanımam umrumda olmaz ama böyle insanlar hepimize çok zarar veriyor
Soran1 yılNe kadar üzüldüğümü anlatamam kimseyle muhatap değilim ne cevrem var ne bir şey benimde onunla konuşmaya ihtiyacım var sıkılıyorum onca erkek tanışmak istiyor ben hiçbirine o tavizi vermiyorm sırf o hayatımda diye belki cidden iş sıkıntıları vardır diyorum çünkü diyor ki yanına gelince anlarsın beni bende sesimi çıkaramıyorum üstüme gelme diyor bari sen yapma gbisinden vicdanım el vermiyor
- 1 yıl
Her neyse sözünün bitti yerdeyim iyi günler sen onu temize çekmeye çalıştıkçw kendini bitirip ziyan edeceksin ama sorun yok uyarıldın dikkate almadın yaşadığın hiç bişey için kimseyi suçlama tek suç senin HAYIRLI RAMAZANLAR
- 1 yıl
Kız sakin ayrılma ha bana yukarıdan uyarı geldi milleti ayırma çalışma diye 🤣🤣
Soran1 yıl😊😄alemsin yok yok ayrılmam
- 1 yıl
Sakın bak 🤣🤣o ayrılırsa da yapacak bişey yok 😎
Soran1 yılUmarım ayrılmaz 🫠
- 1 yıl
Ya ayrılırsa 🤔
- 1 yıl
🤣🤣🤣
Soran1 yılHala yok bu arada dün akşam 7 de mesaj attm arasin diye hiç tık yok sabah 4te uzun bi yazı yazdım Hala yok bn artık korkmaya başladım
- 1 yıl
Artık bişry demicem millet şad ediyor
Soran1 yılAğlamaktan bi hal oldum başına bir şey gelmesinden korkuyorum
- 1 yıl
Hiç sanmıyorum az bekle Bi yerden yazar
Soran1 yılInstadan attığım mesaja görüldü atmış zaten
- 1 yıl
Bak ölmemiş sakin
Soran1 yılYa o değilse Ya başkasıysa ne bilicem
- 1 yıl
Ara sende
Soran1 yılHayır asla o kdr mesaj attım
- 1 yıl
Bi laf var ne emmeye ne gömmeye geliyorsun sen bilirsin
Soran1 yılNereye kadar gittiyse normalden atmıştım mesajı elbet görülür ellbettt
Soran1 yılAğlamaktan içim şişti ya duşa kaçtım ben bunları haketmiyorum
- 1 yıl
Dedim sana dinlemedin 🙄
Soran1 yılBi ayrılma mesajı atması çok mu zor
- 1 yıl
Niye o atıyor srn niye atmıyorsun mk insanları bu kadar ciddiye almayın be
Soran1 yılKızma
- 1 yıl
Neyse sana sihatler olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılİlgisiz bırakan ilgiyi başka yerde arayan birini görür
013 Yorumla
Soran1 yılBen mesela başka yerde aramaya başladım
Soran1 yılBeni mecbur bıraktı
- 1 yıl
Evet normal olarak 😉
Soran1 yılBu aldatmaya girmez değil mi
- 1 yıl
Yani onla olan ilişkini bitirdiğinde girmez
Soran1 yılEe benimle konuşmuyor nasl anlicam o kdr mesaj attım hiç dönmüyor bile görüldü atti
- 1 yıl
O zaman aldatmaya girmez istediğini yapabilirsin
Soran1 yılUmarım öyledir sonradan çıkıp gelipte benm bu bu sorunlarım vardı sende bunu mu yaptın demesin
- 1 yıl
Sorunlarını senle paylaşmadığı için yine haksız olur
Soran1 yılİş sıkıntısı dedi gidiş o gidiş
- 1 yıl
boş ver sen keyfine bak
Soran1 yılGaliba beklediği kadın ya geri döndü ya da başkasını buldu başka nedeni olamaz
- 1 yıl
Olabilir
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Arkadaş olarak seni kalbime yazdım. Rehberimden çıkardım kendine iyi bak derdim kısa bir mesajla
018 Yorumla
Soran1 yılOhooo nerde o mesaj belirsizlikle kalakaldim başta iyiydi arardı mesaj atardi gün içinde pek olmasda sabahları akşamlar muhakkak arardı hepsi kesildi son zamanlarda azalmıştır 2 3 gündür de hepten kesildi iş yerinde kavga ettim dedi sinirliym seni kırmamak için seninle konuşmuyorm dedi gidiş o gidiş
Soran1 yılInstasi yok neyse ki :)) ama neyse karşılaşırım bilmiyorum büyük bir sessizlik söz konusu attığım mesajlara dönme tenezzüllünde bile değil
Soran1 yılNeyle *
Soran1 yılSitede değilim ki bakayım
Soran1 yılKonumuz bu değil şu an ciddiyim moralim aşırı bozuk
Soran1 yılAnlam vermeye çalışıyorum
Soran1 yılTamam
Soran1 yılDalga geçmen bittiyse iyi geceler
Soran1 yılKeyfim anca onların süründüğünu görünce gelir kolay mı insanın duygularıyla oynamak sebeb ne yani sen beni mi kullandın adam gbi ayrilmayıda bil o halde
Soran1 yılKullanilmak sadece cinsel ilişkiden ibaret değil ki öyle bisi olmadı duygularımı sevgimi masumluğumu kullandı zamanı mı kullandı
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hayır olmaz. Seven fırsat bulur istese.. Sana ayırabileceği zaman buymuş işte! 😏
01 Yorumla
Soran1 yılbaşta iyiydi arardı mesaj atardi gün içinde pek olmasda sabahları akşamlar muhakkak arardı hepsi kesildi son zamanlarda azalmıştır 2 3 gündür de hepten kesildi iş yerinde kavga ettim dedi sinirliym seni kırmamak için seninle konuşmuyorm dedi gidiş o gidiş
Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Yapilmasi gereken sana nasil davraniyorsa oyle davranmak
04 Yorumla
Soran1 yılÖyle yapıyorum zaten bıktım artık bende kadınım ilgiye ihtiyacım var
Soran1 yılEğer farklı bir amacın yok ise mesaj atabilirm
1 yılilgi verene git nasıl olsa bizlerden beklenen bu, bekleneni vermiş oluruz
02 Yorumla
Soran1 yılKolay mı hemen başkasına gitmek
- 1 yıl
kolay değil, ironiyi anla işte
1 yılSen tek taraflı düşünüyorsun sanırım çünkü onun umurunda değilmiş gibisin
05 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum ne yapacağımi
- 1 yıl
Ayrıl brnce
Soran1 yılKonuşmuyoruz zaten dün 7 den beri mesaj attım gece 4te uzun mesaj yazdım maalesef mi yok
- 1 yıl
Yazma artık ve o yazarsa da yazma artık
Soran1 yılBaşına bir şey gelmesinden korkuyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılKimse söylediği kadar yoğun değildir öncelik verdiği başka işleri vardır.
014 Yorumla
Soran1 yılGerçekten öyle mi? O kdr kötü anlatıyor ki iş sıkıntılarını yanına gelince görürsün diyo bende susuyorum
- 1 yıl
Vallahi yazmak isteyen iki eli kanda olsun savaştayken gene yazar ama diğer türlü de ben bir saat 60 dakika gün 24 saatten oluşuyor bunun 60 dakikasını bana ayıramıyorsa s****** onun tüm işini
Soran1 yılCanım benim ne yapacağım bilmiyorum bak sabah aradı yine 4 5 dk sadece isteydi yine bu saat oldu hala yine yok
- 1 yıl
Mesleği ne
Soran1 yılİnşaat bazen başında duruyo gerekli olduğu zamanda makineleri kullanıyor önceden konuşurdu şimdi ise hiç yok sinirliyim dedi gidiş o gidiş benim kafamı karıştıran da konuşunca aşkımlı semi seviyorumlu konuşuyor kafam karışıyor ama bu sabah çok soğuktu hemen kapattı
- 1 yıl
Vallahi açıkçası dediğim gibi yani hiç kimse söylediği kadar yoğun değil yazmak isteyen yazıyor
Soran1 yılBen yazmalı miyim sence?
- 1 yıl
Yaz ama bir şey değişir mi emin değilim
Soran1 yılYazdım cevap yok maalesef
- 1 yıl
Yani ilişkini bozmak istemem ama kendi değerini iyi bil mesela o seni aradığında açma 2 saat sonra dönüş yap de ki işim vardı meşguldüm yoğundum de
Soran1 yılBi taktik ise yarıyor mu 2 saat sonra dönsem hayatta açmaz Benim bir şeyler karistirdigimi düşünür sorar ne yapıyordn diye
- 1 yıl
Yarar zaten en fazla bitebilir ki şu an aranızda bir ilişki olduğunu kime söylesen inanmaz
Soran1 yılBi ben slağa yatıyorum galiba 3 saattir mesaj atmışım hala tik yok inanılmaz şaşırtıcı
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. olabilir önemli olan sen onu neden bu kadar takıyon?
02 Yorumla
Soran1 yılSeviyorum
1 yılSeni sevmiyor sevse o kadar az zaman ayırır mı? Soğumuş senden veya başkası var
03 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum hiç konuşmuyoruz bile bazen sevgilim olduğunu unutuyorum iş sıkıntılarım var diyor bana anlayış göster bende üstüne düşmüyorm artık
- 1 yıl
Sıkıntıları varsa doğrudur ama o kadar da olmaması lazım
Soran1 yılDiyorum ya ne arama ne mesaj dün sabah aramıştı 10 dk bile konuşmadık taa şimdiye kadar şimdi de aradı 5 dk olmadı kapattı yeni müsait oldum dedi
Gizli Üye(36-45)1 yılNe saçma bırak uzaklaş arkadaşım böyle erkeleri nerden buluyorsunuz anlamıyorum gerçekten hepte sorunlu erkeleri. buliyorsunuz.
11 Yorumla
Soran1 yılKendilerine inandırıyolar benim ne suçum var ki zaten hala yok ortada ne yazıyor ne arıyor neden mesajıma bakıyor bende bıraktım artik
Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı. İş yoğunluğu olabilir çok konuşmasını sevmiyo olabilir aldatıyo olabilir her şey olabilir
00 Yorumla
1 yılAçıkça konuş. Çözmeye çalışın geç olmadan.
16 Yorumla
Soran1 yılCok konuştum İş sıkıntıları varmış baya sinirli ve öfkeliyim dedi sinirli iken seni kıracak bir şey demek istemiyorum gibisinden o yüzden seninle konuşmuyorm dedi dün den bu yana 1 2 defa konuştuk oda 10 dk bilr değil bugünde 11 den beridir konuşmuyoruz mesela mesajlaşma zaten yok aramalar desen günde 1 veya 2 o kdr
- 1 yıl
Meşgul insanın o kadar araması yeterli zaten. 10 dak bile olsa arayıp konuşuyor. Anlayış göster.
Soran1 yılBugün gün boyu konuşmadık sabah ta aradı 4 5 dk peki bu normal mi daha ne zaman arar bilmiyorum
- 1 yıl
Sana değer vermese 5 dak bile olsun aramaya çalışmaz. Yaşadım, tecrübe ettim. Gün içinde sana mutlaka dönüyor bir şekilde. Sabret biraz daha. İşleri yoluna girince geçer
Soran1 yılBen yazmalı miyim acaba kendimi baya geri çektim de
- 1 yıl
Madem gün içinde 5 dak bile olsun arıyor seni. O zaman onu anladığını ve aramasını beklediğini güzel ve sevgi dolu bir dille yaz. Sürekli mesaj atma.
Gizli Üye(30-35)1 yılİnsanların tuvalette bile telefonla meşgul oldukları zamanda vakit ayırmamak saçma, sadece önceliği sen değilsin.
00 Yorumla
1 yılSal onu sal yazınca iki gün sonra yaz, telefonlarını açma bak bakalım ne oluyor abi biraz ayna olun o size napiyosa siz de onu yapın direkt net çözüm
11 Yorumla
Soran1 yılCok konuştum İş sıkıntıları varmış baya sinirli ve öfkeliyim dedi sinirli iken seni kıracak bir şey demek istemiyorum gibisinden o yüzden seninle konuşmuyorm dedi dün den bu yana 1 defa konuştuk oda 5 dk bile degl aksam 7de yazdım gece 4te yazdım yok hala yok
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılSen sırada bilmem kacincisin
13 Yorumla
Soran1 yılİş sıkıntılarım var diyor
Soran1 yılDiyodu daha doğrusu konusmuyorz benim mesajlarıma bakmıyor aramiyorda
- 1 yıl
Dediğim gibi eğer bir erkek bir kıza değer verirse iki eli kanda olsa bile arar özler ama değer vermeyen birisi aslında ghosting yapiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.
1 yılİlgi gösteren bul o zaman
06 Yorumla
Soran1 yılBulucam
- 1 yıl
Aferin 😂
Soran1 yılBeni mecbur bıraktı yapacak bisi yok yazsaydı arasaydi mesajıma baksaydı
- 1 yıl
Haklısın valla kadını ilgisiz boş bırakmayacaksın
Soran1 yılO yüzden yeni insanlar tanıcam
- 1 yıl
Tanışalım o zaman 😂
1 yılBi yerden sonra her şey normale dönüyor
01 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
1 yılAyrıl daha ilgili birini bul
02 Yorumla
Soran1 yılOlmaz seviyorum
- 1 yıl
O zaman bu duruma alışman gerekiyor
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. aksam ve gecedemi işleri yogun gundüz neysede
028 Yorumla
Soran1 yılSinirli ve öfkeliyim dedi konuşamıyorum seni kırmamak için
Soran1 yıl1 aylık
Soran1 yılEvet öyle
Soran1 yılSevgi var evet
Soran1 yılİşte bende onu diyorum her şeyi kötüye yormamak lazim ama bazende düşünüyorum hiç mi beni özlemiyor ilk başta böyle değildi bu adam
Soran1 yılHayır değiliz ama gelecek sözde
Soran1 yılHala yok bu arada
Soran1 yılHicc yok 7de mesaj attım yok gece 4te yazdım yine yok
Soran1 yılAğlamaktan bi hal oldum
Soran1 yılBenim için kolay değil çok üzülüyorum
Soran1 yılNe yapacağımı şaşırdım kaldım hiç keyfim yok hemde hiç kime derdimi anlatacagmi şaşırdım başına bi iş gelmesinden korkuyorum hadi iyiyse bana dönüş yapmaması nedendir her ihtimal deli ediyor beni
Soran1 yılSizi neden sıkayım ki
Soran1 yıl1 saat önce görüldü atmış çok şaşırdım acaba omu yoksa arkadaşı falan mı neden dönüş yapmiyor ki
Soran1 yılYorgunum cidden hiç düşünecek halde değilim
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılİlgisiz alakasız insanda his yoktur
02 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum hissi yok ise neden benimle muhatap ki
- 1 yıl
Belki de amacı başkadır,
yemeğinin malını yerler ona bunu söyle
09 Yorumla
Soran1 yılBunu söylemek doğru değil bana güveniyor bende ona sonuçta
Soran1 yılNe demk oluyor bu
Soran1 yılSanmıyorum güveniyorum ona işle güçle ugrasiyor
Soran1 yılİlla kötü düşünmek zorunda mıyız
Soran1 yılBilmiyorum ne dicemi Bilmiyorum artık kafayı yedim zaten basta o kdr iyiydi ki hep arardı mesajlaşırdi azda olsa günaydın ve iyi geceler mesajını kesti sabah ilk iş arardı onuda kesti bu aralar çok yoğun işten dolayı dedi bitirmeye çalışıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılDeğer verildiğini hissetmiyorsan ayrıl
10 Yorumla Sevmiyordur sevse arardı her fırsatta
012 Yorumla
Soran1 yılSevmesin
Soran1 yılSeviyorum yetmez mi
Soran1 yılYa benimle iletişime geçmiyor ki konuşayım konuşsam buraya soruyu sorar miyim sence
Soran1 yılCok konuştum İş sıkıntıları varmış baya sinirli ve öfkeliyim dedi sinirli iken seni kıracak bir şey demek istemiyorum gibisinden o yüzden seninle konuşmuyorm dedi dün den bu yana 1 defa konuştuk oda 5 dk dün aksam 7de yazdım gece 4te yazdım yok son günlerde hepten kesti konuşmayı
Soran1 yılOlmayan konuşmanın neyini keseceksem
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılDaha ilgili birini bul.
10 Yorumla İlgisiz erkeği varyaa alırım
00 Yorumla
1 yılİşleri vardır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bu kadar yoğunluk olmaz
017 Yorumla
Soran1 yılİş sıkıntılarım var dedi bende sustum 1 2 günde 1 anca konuşma var
Soran1 yılSıfır 2 kelime ya var ya yok
Soran1 yılBilmiyorum sabir göstermeye çalışıyorm yapıcı davranmaya çalışıyorum eğer bana bir hatası yok ise zaten kazanan yine ben olurum ben ona sadık ve sevecenim her zaman benimle konuşmasa bile hep aklımda
Soran1 yıl26 25
Soran1 yılUzak mesafe
Soran1 yılİşte o biliyorum başka bir kadına gitmez o
Soran1 yıl1 ayda ne çabuk bitti daha görüşmedik bile
Soran1 yıl1 ay dedim ha
Soran1 yılZaten üzülüyorum cok
Gizli Üye(30-35)1 yılOna sor tamda böyle sor
03 Yorumla
Soran1 yılCevap vermiyor ki bana konuşayım mesaj attım akşam 7den beri hala yok
Cevap sahibi1 yılTamam müsait olunca konuşalım yaz her şeyi konuş
Soran1 yılDaha da yazmam ben
Gizli Üye(25-29)1 yılGüzel değil misin
013 Yorumla
Soran1 yılGüzel olmasam benimle sevgili olur muydu
Cevap sahibi1 yılPek sevgili değil gibi yoklukta olmuş sanki
Soran1 yılBaşından zaten beni ilişkiye ikna eden oydu ben arkadaş kalalım dedim yok dedi ben seninle iyi anlaşıyorum dedim tamam ama baştaki adamla şimdi ki adam aynı değil ilgisi yok gbi aramalar azaldı hiç yok bekliyorum ki arasin hiç mi müsait olmuyor anlamıyorum arkadaşlarının kuzenlerinin yanında konuşan adam bir anda kesti
Soran1 yılSebebide iş dedi
Cevap sahibi1 yılTamam işte yoklukta sevgili olmuş
Soran1 yılNe yapmaliym gün boyu yine aramadi
Cevap sahibi1 yılTrip at
Soran1 yılTrip atınca kızıyor yapma diyo
Cevap sahibi1 yılBoş iş senin ki
Soran1 yılNe demek oluyo bu
Cevap sahibi1 yılSenin ilişkiden bir halt olmaz demek oluyooo
Soran1 yılBen aricam mecbur napiym
Cevap sahibi1 yılSen bilin
Gizli Üye(36-45)1 yıliş yoğunluğu mu? sence?
011 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHangi iş? Hangi yoğunluğu?
şüpheci olmazsan aldatılırsın
sevgilini elinden alırlar
Soran1 yılDediğine göre öyle inşaat yerinde çalışıyor yetistirmesi gerekiyormuş oradaki çalışanlar ile kavga ediyormuş sinirli ve öfkeliyim dedi sinirli iken seni kırmamak için konuşmuyorm dedi dün sabah aradı mesela tamam şimdiye kdr hiç konuşmadık zaten 5 dk o kdr
Cevap sahibi1 yılsiz gerçekten bunlara inanıyor musunuz?
kimsenin günahına girmek istemem
ama erkeklerin yüzde 99 u aldatıyor
açıkça ifade etmiş olayım
Soran1 yılBen görmediğim veya duymadığım bir şey için günah alamam yapıyorsa o onun karakteristiği yeminler ediyor ben kimseyle konuşmuyorum diye
Cevap sahibi1 yıltakip etmeniz sizi doğru sonuca ulaştırır
dedektiflik yapmanıza gerek yok ama biraz dikkatli olmak iyidir
sonuçta kimse aldatılmayı hak etmiyor
erkek 5 dk keyif için sevgilisini aldatıyor. ama sonuçta sevgi saygı değer önemli ben öyle şeyleri doğru bulmuyorum. 5 yıllık eşimi asla aldatmadım.
sevgililik zamanındada aldatmamıştım. her erkek düzgün davransa daha iyi olur.
Soran1 yılNasil takip edeceğim ki? Instagram hesabı zaten yok sıfır takip ve takipçili e başka ortak oynadığımız bir oyun var orada da baya kız var sanmıyorum ya biriyle konuşsun hadi hepsini geçtim benimle niye uğraşsın ki sevmiyor ise ayrılsın
Cevap sahibi1 yılbirşeyler yaşıyorsanız sizi bırakmaz
açıkça ifade edemedim
erkekler o konulara ilgilidir
birşeyler yaşadığı kızı bırakmazlar
ama başka kızlarlada takılmak isterler
bir nevi birkaç tane sevgilim olsun isterler
Soran1 yılUzak mesafeyiz sesli konuşmadan başka bir şey yaşamıyoruz zatn artık konuşma da yok hiç yok sanki arkadaş gbi selam verip tık kacıyo
Cevap sahibi1 yılSizin için doğru olan kararı verin
Soran1 yılBitirsede kendisi bitirsin
Cevap sahibi1 yılİyi fikir
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılNe sıklıkla konuşuyorsunuz
01 Yorumla
Soran1 yılHiç başta iyiydi arardı mesaj atardi gün içinde pek olmasda sabahları akşamlar muhakkak arardı hepsi kesildi son zamanlarda azalmıştır 2 3 gündür de hepten kesildi iş yerinde kavga ettim dedi sinirliym seni kırmamak için seninle konuşmuyorm dedi gidiş o gidiş
Gizli Üye(25-29)1 yılilgi sevgi göstermeyene sende ilgi gösterme
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılDaha iyi birisi olunca terk et
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılyaşıtlarındada para yok!
00 YorumlaCanim ayril canim bunun da en alasını yaşadık
16 Yorumla
Soran1 yılAğlıyorm dayanmıyorm aksam 7de yazdım yok gece 4te yazdım yok delirmek üzereyim en son 5 dk konuştuk oda soğuk yapa yapa o kdr delirmek üzereyim
Soran1 yılDeğilmi diyosun. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım hiç keyfim yok hemde hiç kime derdimi anlatacagmi şaşırdım başına bi iş gelmesinden korkuyorum hadi iyiyse bana dönüş yapmaması nedendir her ihtimal deli ediyor beni
Soran1 yılBaşarabilirim umarım canım teşekkür ederim🥺
1 yılYinede arar sorar tabi
02 Yorumla
Soran1 yılO yüzden bende yeni arayışa geciyorm ugrasamam kadınım ilgiye ihtiyacım var
- 1 yıl
Tabi ihtiyacindir haklisin
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Olmaz bu kadarda
02 Yorumla
Soran1 yılOldu maalesef hala ses seda yok o kdr mesaj attım yine yok başkasına gidicem galiba
Olmayan birini nasıl seviyorsunuz anlamıyorum
05 Yorumla
Soran1 yılCok konuştum İş sıkıntıları varmış baya sinirli ve öfkeliyim dedi sinirli iken seni kıracak bir şey demek istemiyorum gibisinden o yüzden seninle konuşmuyorm dedi dün den bu yana 1 defa konuştuk oda 5 dk bile degl aksam 7de yazdım gece 4te yazdım yok hala yok
Soran1 yılİlk başta böyle değildi mesajlaşmayı sevmiyor demesine rağmen az çok mesajlaşırdi benimle sabahları muhakkak mesaj atat arardı geceleri de öyle ne olduysa bu bir kac gün içinde oldu iş sıkıntılarım var dedi sinirlerim bozuk seninle konuşup seni kırmak istemiyorum diye zaten hepten kesildi yok yani o kdr mesaj attm maalesef
Soran1 yılBi mesaj atıp aramasi gerçekten çok mu zor bilmiyor mu benim merak ettiğimi ben onun sevgiliyism hiç mi düşünmüyor beni merak etmiyo
- Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.
1 yılO kadar olmaz tabiki
09 Yorumla
Soran1 yılBende alıştım artık umursamamaya çalışıyorum
- 1 yıl
Bence sana ilgisi yok ne zamandır berabersin
Soran1 yıl1 aydır
Soran1 yılSor burdan
- 1 yıl
Soramam sen bilirsin
Soran1 yılÖzele çağırmak için bahane uydurma
- 1 yıl
Yok ısrar etmiyorum farkındaysan sen bilirsin istemiyorsan zaten yazma karar senin
Soran1 yılKnu neydi
- 1 yıl
boş ver sen devam et konu neydi diyor konuyu brlirleyen 😅
1 yılBaşkasını bul
01 Yorumla
Soran1 yılHayır basit olamam seviyorum onu
Sal gitsin yaaa anca bizi sinir ediyorlar
01 Yorumla
Soran1 yılSeviyorum anlayış göstermeye çalışıyorm sadece 2 3 günde bir konuşmaya başladık artık
Sevmiyor artık seni
10 Yorumla
1 yılAyrıl
10 YorumlaIlk iliskisi misin?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 1 yılKanka heralde o
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 935 cevap paylaştı. Ayrıl gitsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Yolver gitsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kesinlikle olamaz
00 Yorumla
1 yılAyril knk
00 Yorumla
1 yılsana gurban olsun..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Açma ararsa yazmada
00 Yorumla- Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer