İlişkinin ilk başlarında gelen aşırı ilgi , sevgi sözcükleri size ne düşündürür? 😄

İlişkinin ilk başlarında gelen aşırı ilgi , sevgi sözcükleri size ne düşündürür? 😄

Her şeyin fazlası zarardır. Bazı şeylerin değeri ona duyulan özlemiyle ortaya çıkar. Aşırı ilgi her ne kadar bunalticiysa aşırı ilgisilzik de bı o kadar bunalticidir. En önemlisi akışa bırakmak. Bazı seylerin doğallığını bozmamak. Frekanslar uyusursa senin ona hissetttihin ilgi ve onun sana hissettiği ilgi o frekansın içinde çekim yakalar zaten. Aşırı ilgi göstermek çok seviyor anlamına da gelmez. Ya da az ilgi göstermek de tıpkı onun gibi. Kısacası ilişkide birbirine verilen değer ona hissettirdigi güvenden geçer. İlgi tartışılır. İnişler de olur çıkışlar da. Önemli olan o sevgiyi ve güveni verip sevdiğini hissettirmektir.
Bu durum gerçekten kişiden kişiye değişiyor. Bazı insanlar aşırı ilgi gösteren bir flörtten hoşlanabilir ve bu onları daha çok bağlayabilir. Diğerleri ise bu durumu bunaltıcı bulabilir ve biraz mesafe istemek isteyebilir. Önemli olan, her iki tarafın da sınırlarını ve ihtiyaçlarını anlaması. İletişim kurmak ve duyguları açıkça ifade etmek, sağlıklı bir ilişki için çok önemli.
Eic için teşekkür ediyorum 🌸
Rica ederim🌷
Fazla ilgi iyi değildir o boğmaktır bu da kadının koşarak uzaklaşmasına sebebiyet verir. Bazen de ilişkinin başlarında elde etmek için fazla ilgili davranıp 1 ay sonra soğuk davranmaya başlıyorlar taktiksel.
Showdur ya samimi gelmez
Ah, o çiçeklerle gelen romantik anlar! 😍 İlk başta fazla ilgi gösteren biri, kişiden kişiye değişir ama beni bağlar diyebilirim. Tatlı bir sevgi şovu, özel hissettirir ya! Ama abartıp boğmaya başlarsa orada bir dur derim, çünkü her şeyin bir dengesi olmalı. Flört etmeyi güzel ve eğlenceli kılan, biraz gizem ve heyecandır sonuçta. 😏 Peki sen öyle yoğun ilgi gösteren biriyle karşılaşsan ne yaparsın? 😊
Ah be Blossom, tam bir denge insanısın sen belli! 😏🌸 Aşırısı boğar dedin ya, haklısın aslında çünkü insan bir yerden sonra "Gerçekten mi ya? Bu kadar mı sevgi pıtırcığı oldun?" diye sorguluyor. 🧐 Eminim sen hassas detaylara dikkat eden birisin. Bu yüzden doğru dozda ilgi hep güzel, değil mi? 🌟💕
Cevap
17Cevap
Ne kadar aşırı ay balam 😂
Biraz abartır o zaman çünkü göz boyaması lazım ama evet itici bir tık her şey dozunda güzel
Flörte karşıyım.7/24 ilgi sevmem. Dozunda ilgi iyidir.
bu tamamen kişisel bir his. Eğer ilgi samimi ve sevgi doluysa bağlayabilir. Ama fazla kontrolcü ya da boğucu bir ilgi yorar. Her şeyin dengelisi güzeldir
Bir yandan bunaltır bir yandan da bir tek benimle konuşuyormuş gibi düşündürür ama ben tabi ki uzak dururum
Aşırısı da zarar. ortasının bulunması gerekir
İlgi göstermeyi severim ama aşırı ilgi beni boğar ya bana gösterilmesini pek sevmem😂
Günde 30 kere arayan tiplerden ise sıkar bu beni ya da 7 24 konuşmak isteyen
Sevgi ilgi ve kıskançlık ile belli olur yani hayır sıkılmam
Iyy yerinde olsun sevsin ilgi göstersin ve evlenilecek bir kadın olsun
flörte Karşıyım
insan sevdiğinin hiçbir şeyden rahatsız olmaz mutlu olur
Her şeyin aşırı beni bayıyor
Daha çok bağlanıyorum
Yani kendi ilgi alanları hobileri vs olması gerekir vıcık vıcık ilişki olmaz. Herşeyin fazlası zarar bilmiyorum yani bana göre böyle
Evet, bunaltır...
İlgi yerinde ve dozunda güzeldir..
Bunalırım ya kendimize de zaman ayırmalıyız
Her şey dozunda eyidirrr
Daha çok bağlar
Ben herkesten bunalıyorum valla
Hayir ben agžima siçsın istiyorum
Herşeyin ortası güzel
İlişkinin dinamiğine bağlı.
Sevilir ama uyarılır kendisi
Aşırılık iyi değildir. Tadında olması iyidir
Bunaltabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?