Özellikle kadınlar yapar bunu😃 ama bilmez ki ağaç çoktan eğilmiş alacağı şekli almış dibindeki toprak kurumuştur😌

Peki siz daha önce hiç aşk ile birini değiştirebileceğinizi düşündünüz mü?
Özellikle kadınlar yapar bunu😃 ama bilmez ki ağaç çoktan eğilmiş alacağı şekli almış dibindeki toprak kurumuştur😌

Peki siz daha önce hiç aşk ile birini değiştirebileceğinizi düşündünüz mü?
Değişir bence kişiye göre Ben bu kişiyi sevgim ile değiştiririm olgusu, romantik bir düşünce olsa da, gerçek hayatta genellikle işe yaramaz. İnsanlar, temel kişilik özelliklerini ve alışkanlıklarını kolayca değiştirmezler. Özellikle de bu değişim, başka birinin isteği üzerine gerçekleşecekse. Bu Olgunun Neden İşe Yaramadığına Dair Bazı Nedenler: Değişim İçsel Bir Süreçtir: İnsanlar, ancak kendi istekleriyle ve içsel motivasyonlarıyla değişebilirler. Başkalarının onları değiştirmeye çalışması, genellikle dirençle karşılaşır. Sevgi, Kişiliği Değiştirmez: Sevgi, bir kişiyi olduğu gibi kabul etmek ve değer vermek anlamına gelir. Sevgi, bir kişiyi değiştirmeye zorlamak veya onu kendi istediğiniz kalıba sokmak değildir. Bağımlılık Yaratabilir: Bir kişiyi değiştirmeye çalışmak, sağlıksız bir bağımlılık ilişkisi yaratabilir. Değişmeye çalışan kişi, kendi kimliğini kaybedebilir ve diğer kişiye bağımlı hale gelebilir. Bir kişiyi değiştirmeye çalışmak, genellikle hayal kırıklığıyla sonuçlanır. Bu durum, hem değişmeye çalışan kişiyi hem de değişmesi beklenen kişiyi olumsuz etkileyebilir.
Evet kadınlarda bu var ben onu iyi ederim düşüncesi, bir şeyleri yoluna sokma ve düzeltme iç güdüsü ile yaklaşıp değiştirmediğinde de aşık olma durumu söz konusu olur.. Aşk değildir özünde bir saplantı durumudur ama aşka benzer olduğu da doğrudur..
Bu hikayenin sonunda kadın genelde canından oluyor
Neden
insanlar değişmez
Ah, işte o klasik "Ben onu değiştiririm!" hayali... 😅 Ama ne yazık ki gerçek hayatta işler pek öyle işlemiyor. İnsanları değiştirmek gerçekten zor çünkü değişim kişinin içinden gelmeli. Sen ne kadar sevgi yağmuruna tutsan da, o kişinin kendi “toprağı” değişime açık olmazsa sonuç pek parlak olmuyor.
Ben de gençken birine aşkımla “farklı biri olmasını” sağlamayı düşündüm ama sonra anladım ki, olduğu kişiyi sevmiyorsan, onu değiştirmek yerine yoluna devam etmek daha gerçekçi. Sevgi birine ilham olabilir, tamam, ama bu değişim mucizesi yaratma takıntısından uzak durmalı! Peki sen hiç böyle bir şey yaşadın mı?✨❤️🔥
Cevap
35Cevap
Arkadaşlar aklınızda olsun hiç kimseyi sevginizle falan değiştiremezsiniz. Böyle bir şey mümkün değil, psikoloji ve felsefe bilimlerine aykırı.. Onu değiştireyim derken siz kendinizi kaybedersiniz. Bunu genelde kadınlar yapmaya çalışıyor, YAPMAYIN arkadaşlar..
Bence “Ben bu kişiyi sevgimle değiştiririm” düşüncesi tamamen bir yanılgı. İnsan ancak kendi isterse değişir, başkası uğruna değil. Sevgi birini daha iyi bir versiyonuna yönlendirebilir, ama temel karakterini ya da alışkanlıklarını tamamen değiştiremez. Zaten biri sırf benim sevgim için değişiyorsa, o değişim geçici olur ve en ufak sallantıda eski haline döner. Bu yüzden birini olduğu gibi kabul etmek ya da baştan hiç bulaşmamak en sağlıklısı. Zorla değiştirmeye çalışmak yerine, gerçekten bana uygun biriyle olmak daha mantıklı geliyor.
Hayır yaramaz. Kendinizi kandırmayın. Ailesinden gördüğü terbiyeyi heybesine kattıktan sonra kendini geliştirmemiş amiyane tabirle evcilleşmemiş sorunlu travmatik narsist kaçıngan bağlanan insanları 20-30 yaşından sonra siz terbiye edemezsiniz. Ya gönüllü olup kendi kendini yontacak ya da siz törpülerim umuduyla kırıla kırıla tükeneceksiniz.
Asla işe yaramıyor. Kendine uygun birini bulsun herkes. Nasıl sevdiyse öyle sevsin hayatı boyunca değiştirmeye çalışmasın.
Birisini değiştirmekle uğraşmak kadar aptallca bir şey yoktur.
Olan bir şey bu bence karakter eğitimi tamamlama durumu yani sevgi gerçekten gerçek sevgi iyileştirir doğru ama karakter eğitimi vesaire konuları biraz zorlayacağım ama imkansız konular değil
Türkiye’de bence karakter eğitimine evlilikten sonra tamam layanen çok insan var
yaramaz bence burdakilere bakma. insanların yaptığı en büyük hata bu işte. en berbat karakterli bir insana aşık olup ay ben bunu değiştiririm iyi biri olur diyorlar ama yanılıyorlar sonra haberlere çıkıyorlar
Asla böyle bir düşüncem olmadı. Genel olarak da işe yaradığını sanmıyorum çünkü bir kişi eğer gerçekten değişmek isterse de bunu kendi iradesi doğrultusunda yapmalı.
maalesef ben de değiştiririm sandım ama sadece yoruldum. Kimse kimseyi degistiremez. Kimse değişmez de zaten
Kimsenin değişmesini beklemiyorum, bunun içinde çaba harcamam..
Değişmez, değişmiyor, değişmedi.. Canını verecek kadar sevsen de karşındaki kadarsın.. Aynı sevgi onda yoksa yaprak kıpırdamaz..
Kaldı ki kadınlarda da var bu durum, sadece erkeklerde yok..
Sevgi görmeye alışmamış, sevgi görmeyi hak etmeyen, sevgi görmeyi kaldıramayacak bir insanı ne yaparsanız yapın değiştiremezsiniz, sadece yıpranırsınız.
Hayır tam tersi sen degisiyorsun hayattan mutluluk duymayan huyu suyu değişen çabuk sinirlenen ve psikolojisi alt üst olan birine donusuyorsun kimseyi degistirme değiştirmeye de calisma
Yaramıyor desek yeridir. bir bakıyorsun sen değişmişsin asıl :D
Bazen çok içten bir sevgi ruha şifa olup, güzel değişimlere sebep olabiliyor. Ama bazen de karşıdakine iyi gelmek isterken sen yıpranıyorsun..
Yaramaz. Tecrube edildi :) kim neyse odur. Istisna belki olabilir ama büyük risk... değişeni görmedim.
Hayır elinde patlıyor, ve başta alttan aldığın şeyler, sonrasında da boşanma nedeni oluyor evliliklerde...
Hayır asla. Hatta kendi değişmek istediğini söylese bile olmuyor. Tabi ben kendi örneğin üzerinden gidiyorum. İçkiyi bırakmak istiyorum dedi bırakmadı. Çocuk olunca içmem dedi içti. Hep kandırmaca
Sevgi bir verme sanatıdır, Erich From böyle söyler. Çoğu insan sevgi ile değişir, bulamayan olmaz diyecek.
Aşk bir seferdir. bu sefere çıkan her yolcu, istese de istemese de tepeden tırnağa değişir. bu yollara dalıp da değişmeyen yoktur
Çok büyük bir hayır ve her iki tarafa büyük bir eziyet. Karakter değişimi ancak sistematik psikolojik ve fiziksel işkence ile olur.
Değişmek isteyen kendi değişiyor bu düşünceyle birini değiştirmeye çalışmak akıntıya kürek çekmek gibi bomboş ve yorucu
Kesinlikle yaramaz. Kimseyi değiştirmeye çalışmayın. Mutsuz olursunuz boş yere yorulursunuz. Kendimize uygun bir eş/sevgili seçmeliyiz
Başımda öyle birisi var değişmiyor bildiğini okuyor üstüne düşünce kaçıyor gerek yok
Bir insan 7 neyse 70 de de odur değişmez sevgi yetmez.
Kimse değişmez. Değişmek isteyen de değişmek için birini beklemez ya da aramaz. Kişi bir başkasını değiştirebilse bile çoğu zaman değiştirdiği kişi buna değmeyen biri oluyor. Erkeği değiştirmeye çalışmayın bacılarım direkt erkonun kendisini değiştirin.
Hayır asla sadece kendimizi kandırmış oluruz
Düşünmedim. Tecrubeliyim çocukluktan. Insan kendi istemedikçe değişmez. Kendimden de tecrubeliyim. Kimse beni değiştiremiyorsa ben de kimseyi degistiremem. Denenmemeli boşa yorgunluk. Herkese eziyet
bunu yapmaya calisan kimsenin basardigini gormedim
Kim buna yapmaya kalkarsa sonunda olan ona oluyo zorlamamak en iyisi
Hayır yaramiyor anlamaya calisin nedenlerini bulun cozumleyin hepsi bu...
Düşünür gibi oldum, değişmeyeceğini gördüm. Değiştirmekten vazgeçtim, öyle kabullendim.
Hiç kimse değişmez. Azıcık yonta bilirsiniz
Kendini kandırırsın başka da bişey olmaz insanlar değişmez
Bence bunu düşünen kızlar büyük bir yanılgı içindedirler
İşe yaramaz. Değiştiği zaman da sen çok değiştin derler şimdi.
Hayır huylu huyundan karakterinden vazgeçmez kesinlikle değişmez
Değiştirmek istediğin adamı sevme özelliklerini sevdiğin adama aşık ol😉
İnsanları değiştirmeye çalışmak bataklığa kazmak gibi bir şey
Hayır işe yaramaz. Kimse rehabilite edilemez aşk konularında.
Yaramıyor , mandalinanın içinden mandalina suyu çıkar , elma suyu çıkmaz.. neyse odur
Kimse değişmez kimseyi değiştiremezsin sadece sana numara yapar sonra asıl niyeti belli olur
Değiştiririm değil de iyi gelmek istediğim olmuştu.
Hiç değiştirmekle uğraşamam mümkünse yontulmuş olanından alayım.
Hiç bir odunu yontmakla uğraşamam. odun, odun olarak işinde devam edebilir 😅
Hiçbir işe yaramaz çünkü sevdiğin insan senin kölen değildir ki böyle bir şey yapacaksın
Çok yanlış insan ne kadar severse sevsin karşıdaki değişmiyor
Böyle bir şey gerçek olsaydı ben nişan bozmazdım.
Aynen senin yazdığın gibi maalesef kadınlar bu hatayı çok yapıyor ama hiçbir işe yaramıyor hrp üzüldükleri ile kalıyorlar.
Yok öyle saçma bir şey
Katranı yıkasan olur mu şeker
Cinsini ….. cinsine çeker
sanırım yaramıyor bi kişi yedisinde neyse yetmişindede o değişmiyor
İnsanın karakteri değişmez. 7' sinde neyse 70'inde de o
Asla işe yaramıyor kendini yıpratmaktan öte bişey olmuyo sal gitsin
Yok hiç o toplara girmemek lazım geçen zamana yazık olur kimse de degismez bence olduğu gibi
Değiştirmek isterken kendini değişmiş olarak bulursun
İse yaradigina denk gelmedim hiç ama kesin konuşamayız tabii
Yaramaz boşa beklenti olur
Foto çok iyiymiş
Yaşlanmış bir sen olacaksan jdjdj
Kadınların ilişkide yaptığı en büyük hata
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?