Sevmediğim biri ile çıkmalı mıyım beni çok seviyor el üstünde tutuyor?

bana 2 yıldır aşık olan biri var ancak ben ona karşı bir şey beslemiyorum. 1 hafta önce akşam vakti Bana dedi ki "ilk defa aşık oldum anlamıyorum böyle şeyleri pek fazla sorumluluk almayı da beceremem sen benim ilkimsin özür dilerim şu an cesaret bulabildim çok tatlısın özür dilerim ama seni gerçekten çok seviyorum " dedi. 19' o da neyse ben dalgaya alıp Görmezden geldim yine dedi.. Önceden Arkadaşımdı o yüzden.. Neyse.. şöyle ki: 18 yaşındayım ve ne kadar ilişkim varsa hepsi beni terk etti. artık utanıyorum bu durumdan. bir de aşık olduğum başka biri var ama o da beni red etti. diyorum ki sevdiğime gidemiyorsam beni sevene gideyim. madem karşılıklı bir şey yaşayamıyorsam bari tek taraflı olsun, sevilen ben olayım. çocuk beni el üstünde tutuyor, her istediğimi yapıyor ve bana köpek gibi sadık. sizce onunla sevgili olmalı mıyım? zamanla ona aşık olabilir miyim? çünkü sevmediğim biriyle yapamayacağımdan endişeleniyorum.

Sevmediğim biri ile çıkmalı mıyım beni çok seviyor el üstünde tutuyor?
Cevapla