Yeni yıkanan arabanın camını eşiniz açtığı ona "zararsın ya "dermiydiniz?

Cam açılınca su lekesi oluyormuş yine sırf bu yüzden zararsın. sonrada ciddi söylemedim buna mı alındın dermiydiniz.11 den beri içim dışıma çıktı uyuyamıyorum ağlamaktan hak etmiyorum bunu ya

Yeni yıkanan arabanın camını eşiniz açtığı ona "zararsın ya "dermiydiniz?
Cevapla