Benden hoşlandığını söyleyip beni görmek için çabalıyor ama bizden olmaz diyor?

Merhabalar. Benim üç yıl önce farklı bir şehirde tanıştığım bir arkadaşım vardı. O beni bir fotoğrafta görüp ortak bir arkadaşımızdan bizi buluşturmasını istemişti. Sonra ben ondan hoşlanmaya başladım. Biz baya buluştuk birlikte vakit geçirdik ama aramızda romantik bir şey olmadı. Sonra bi arkadaşı başka bi kızdan bahsederken güzel kız dedi o da aynen dedi. Ben de kıskandığım için onunla görüşmeyi tamamen kestim. Onu unutabilmek için de sevmediğim biriyle sevgili oldum. Sonra biz tekrar görüştük (telefondan) ve birbirimizden hoslandiğımızi itiraf ettik. Oradan farklı şehirlere tasındık ve yollarımız tekrar kesişti. Benim takıntılı bir sevgilim var ve ilişkimiz tam olarak bitmiş değil. O da bunu bilmesine rağmen görüşmek için beni ikna etmeye çalıştı. Bana sevgili olmayı teklif etti. Ben bana yazmamasi gerektiğini ve eski sevgilimin bunu öğrenirse kötü olacağını söyledim. O da söz buluşalım 1 temmuza kadar asla yazmam dedi. Bu arada ben farklı bir şehirde okuyorum ve 1 Temmuz demesinin sebebi o tarihte tekrar buraya dönecek olmam. Yarım saatlik bir yoldan geldi o yolu tekrar dönüp orada gezdik ve yine evime kadar bıraktı. Bırakırken üç sene önce çok içimde kalan bir şey var dudağından öpmek istiyorum dedi ve çok ufak bir şekilde öpmesine izin verdim. Tekrar buluştuk ve ayrılırken beni dudağımdan bir kere öptü. Buluştuktan sonra ondan tekrar hoşlanmaya başladığımı söyledim. O da ben senden hoşlandığımı zaten söylemiştim ama aramızda senin de bildiğin bazı pürüzler var seni istiyorum ama olamayacağımızı biliyorum dedi. Ayrıca ona güven vermediğimi söyledi. Sözleştiğimiz üzere tekrar yazmadı ancak yazmasını istiyorum. Muhtemelen yazın geldiğimde görüşmek isteyecektir birlikte denize gideriz vs demişti. Neden böyle davranıyor? Onun güvenini kazanmaya mı çalışmalıyım yoksa bahane mi sunuyor amacı ne? Yazın geldiğimde görüşürsem nasıl davranmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Iki defa tekrar buluştuk ve beni öptü yazmışım 3 yıl sonra sadece bir kez buluştuk yanlış olmuş
Benden hoşlandığını söyleyip beni görmek için çabalıyor ama bizden olmaz diyor?
Cevapla