Sevgilim konusmak istemiyorsan kapat dedikten sonra yazmadi?

Sevgilimle yakın kız arkadaşlarının 3-4 gündür sürekli gece ona yazması üzerine konuşmayı kessek mi dedim rahatsız olduğum konularda davranışını düzeltmiyorsun dedim o da açıkladı için rahat edecekse kızlarla olan sohbetimin ekran kaydını atayım dedi attı direkt bir sorun yoktu o gece de araştık güzeldi günü kapattık sabahına aramız iyiydi güzeldi akşam bana dedi ki Ela iyi değil onunla konuşabilir miyim sorun olur mu izin istiyorum efenim dedi bende olur dedim 2 buçuk saat sesli konuştular ama sonrasında bana dönmedi napıyorsun yazdım mobile legends dedi bende kafa mı buluyorsun benimle dedim o da kusura bakma gerçekten dalga geçer gibi oyundayım diyorum bir de kafam gitti özür dilerim valla dedi sonra araştık ne konuştuklarını anlattı falan sonra bende ha yani bu konuşma sonrası mobile legends mı gireyim dedin dedim dalga geçerek duruma kendisi de güldü benimle dalga geçiyor gibi hissettim neyse sonra konuşuruz dedim yok konuşalım dedi uyursun dedim yok seninle konuşmak istiyorum dedi 1-2 dk konuştuk sonra telefonu kapatmak için yatıcam dedim uykun var mı ki dedi yok dedim e uykun yoksa nasıl uyicaksın yemin et dedi bende benim yeminimin pek faydası olmuyor, doğru kafir seni dedi :d sonra bana masal anlat falan birlikte uyuyalım yaptı ben yok dedim, konuşmak istemiyor musun dedi bir şey demedim iyi konuşmak istemiyorsan kapat o zaman dedi bende iyi geceler dedim sonra aynen dedi yüzüne kapattım şimdi 3 gündür konuşmuyoruz ne o yazdı ne ben öyle bir tartışma sonrası bu davranışından dolayı benimle dalga geçiyor gibi hissettim kırıldım o yüzden kapattım o gün telefonu sizce hatalı mıyım önemsese ne olursa olsun geri yazması gerekmez miydi benim yazmamı mı bekliyor yoksa takmadı mı ona da bahane mi oldu?

Sevgilim konusmak istemiyorsan kapat dedikten sonra yazmadi?
Cevapla