19-20 yaşında evli çiftleri görüyorum. Biz 30 yaşımızda 1 tane bile sevgilisi olmamış kişileriz, bu nasıl bir iştir?

30 yaşına geldik ama çoluk çocukta olan cesaret, beceri, özgüven yok. Bırak evlenmeyi, sevgili yapma konusunda 40 takla atıyorum, korkuyorum, kimseyi beğenemiyorum vs. Sevgiliyi napacam gereksiz, evlenmeye kalksan geçim sıkıntısı var, kimse beni sevmez, hiçbir topluma ayak uyduramam, herkes evlenecek diye bir şey yok gibi düşünerek kendimi avutuyorum anca. Nasıl düşünmeliyim bu konuda?
19-20 yaşında evli çiftleri görüyorum. Biz 30 yaşımızda 1 tane bile sevgilisi olmamış kişileriz, bu nasıl bir iştir?
19-20 yaşında evli çiftleri görüyorum. Biz 30 yaşımızda 1 tane bile sevgilisi olmamış kişileriz, bu nasıl bir iştir?
Cevapla