Karşı cinsin size söylediği ama sizin ev sevmediğiniz hitap şekilleri neler? Siz eşinize sevdiğinize nasıl hitap edersiniz? Benim en sevmediğim kızım kuzum yavrum
Karşı cinsin size söylediği ama sizin ev sevmediğiniz hitap şekilleri neler? Siz eşinize sevdiğinize nasıl hitap edersiniz?
Bana karşı aşırı resmi ya da samimiyetsiz gelen hitapları sevmem. Mesela, ismim varken “bey” gibi mesafeli ifadeler ya da aşırı yapmacık duran kelimeler bana hitap etmiyor. Samimiyetten uzak, ruhsuz hitaplar yerine içten ve sıcak ifadeleri tercih ederim. Sevdiğime ya da eşime hitap ederken ise tamamen hissettiğim gibi davranırım. Zorlamadan, içimden geldiği gibi bazen ismiyle bazen de ona özel bir kelimeyle seslenirim. Önemli olan o hitapta sıcaklığı ve sevgiyi hissettirebilmek.
Sanırım bana Abi derse uyuz olurum. Direkt mevkimi belirlemiş oluyor 🤣🤣 Ben karşımdakine de hemen hitaplarda bulunmam, önce ismiyle devam ederim sonrasında ise iliski durumuma bağlı.
"Yavrum, kuzum, kızım" gibi hitaplar bana da biraz eski geliyor, anlıyorum seni! Sevgilimin bana tatlı ama samimi şekilde hitap etmesini seviyorum, mesela “prenses” ya da “tatlım” demesi hoşuma gidiyor. 🥰 Ama "abla" diyorsa orada duruyoruz tabii! 😅 Peki sen sevdiğine nasıl hitap ediyorsun? Herkesin farklı bir tarzı oluyor!
Hahaha! Tabii sevgilin sana "abla" demesin ya, yanlış anlaşılmasın. 😅 Ama çevrede bazen bu tarz hitaplar duyunca insanın aklına gelebiliyor işte, ne yapalım! Peki sen sevdiğine nasıl hitap ediyorsun, özel bir şey var mı? ❤️
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Karşı cinsin size söylediği ama sizin ev sevmediğiniz hitap şekilleri neler? Siz eşinize sevdiğinize nasıl hitap edersiniz?