Güncellemeler
1 yıl
elimde sımsıkı tutuyordum, çalkanması imkansız
Güncellemeler
1 yıl
hepinize teşekkürler, benden birer maden suyu da bonus :D <3
Pazar gezmesi için arabada keyif yapalım dedik, marketten aldığımız maden suyu çok fazla sarsılmamasına rağmen açar açmaz fışkırdı ve çocuğun üstü başı battı ya. Günümüz zehir oldu, böyle olmaması için bir çözüm bulunur mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Aşkınız maden suyuna işlemiş ❤️
çok güzelsin canım, sağ ol <3
Mutluluklar ❤️
sağ ol hayatım
Ellerinin arasında ısınmıştır.
mantıklı
Uzun zamandır kapalı kaldıysa ondandır
güneş görmemiş demek
Evet olabilir ne kadar uzun süre açılmazsa o kadar çok fışkırıyor
mantıklı
Aynen hatta çok uzun süre açılmazsa bazen olmadık yerlerde patlıyor
ciddi misin? son kullanma tarihine bakmak gerek o zaman
Tabiki arada bi yoklamak lazım üst tarafını. orada yazıyor
elbette
Fışkırmak sevgilinin madeni hımm
evet
ne oldu ki?
fışkırdımı hepsii
çoğu
ya sıcaktı ya da sen almadan önce çalkalanmıştır o
yok, epey süre elimdeydi ve sımsıkı tutuyordum
o zaman epey süre elinde kalldıysa elinde ısınmıştır vücut sıcaklığı ısıtır demek sen çok sıcaksın farkında değilsin
ortam ve şişe epey soğuktu ama :))
sen farketmezsin ama sodalar öyledir biraz normal ısınsın hemen fışkırır illaki senin sıcaklığından ısınmıştır zaten epey elimde sıkıca tuttum diyorsun ya da farkında olmadan çalkalamışta olabilirsin iki hareket yetiyor zaten çalkalanmasına
anladım :)
sevgilimin maden suyu fışkırdı derken sanki şeyi fışkırmış gibi algılandı ilk önce
oalbilir :)))
o da fışkırıyormu peki denedinmi
olabilir jdjdj
denemediysen bilemezsin ki
Baska ne fışkırttı 😂
anlamadım
Anlatırım 😀
ne diyorsun
Anlamazlıltan gelme 😀
ne diyor bu?
boş ver fazla kasma
peki
Hemen üstünü cikarsaydi. ozaman
arabadayız, öyle kaldı ne yapabilirdi ki
Yapardın her şey çıkardıktan sonra günün zehir olmazdi 😁😁
yedek giysisi olmazsa ne yapsın :D
Onu kuuturdunuz
ohoo, çok uzun sürerdi
Sürmez di
:/
Ne oldu
yok bir şey olmadı
Ne bilim işte anladim
hmm
Öyle işte yani bişi soracam
sor
Oncevhavasi alın sonra kopurmuyorsa acin
havasını alamadı bile, hemen fışkırdı
Çalkalanmiş o o yüzden oluyo
yok elimde sımsıkı tutuyordum, çalkalanması olmadı yani
Çok fazla gaz basılmış ta olabilir. Kola gibi asitli ürünlerde asiti bastıran gaz vardır ondan ilk acilanakadar asidi durur. Calkalansada gitmez. Açınca çıkan ilk ses o gazdır. Onu fazla basmışlar
anladım, sağ olun
Keşke kapı açar açmaz ağzını da saydın
anlamadım
Keşke diyorum sodan kapağını açar açmaz hemen ağzını dayasaydın fışkırmazdı
o yapmadı işte
O yapmadın derken Sen yapsaydın hemen niye yapmadın
sevmem öyle
Arabada Eğer ikiniz de minyon değilseniz başkası Çok zor değil mi bu kışta Açık alanda olmaz
arabada deniz kenarında keyif yapalım dedik
Uzun zamandır keyif yapma dedim sanırım en son ne zaman bu soda senin yanında fışkırdı
hiç olmazdı
Peki ne zamandır bir aradasınız ve o hep şişenin içinde mi Dursun istiyorsun çıkmasın mı dışarı
3 aydır sevgiliyiz, ben yok böyle olması can sıkıcı
Sen peki nasıl olmasını isterdin
şişesinde dursun :D
Seninki öyle mi duruyor mu hiç çıkmıyor mu
çıkıyor ama yerli yersiz değil :))
En güzel yer senin yanında değil mi Sen nerede çıkarıyorsun Mesela en son nerede çıktı Kim vardı yanında
evdeydim :D
Kim vardı yanında
tektim
İşte o demek ki tek olmak istemiyor sen her defasında tek mi oluyorsun hiç yanda biri olmuyor mu
tek oluyorum, evde hiç maden suyu içmedik
Kaç yaşındasın
26
İyi dayanmışsın bu yaşa kadar
Çalkalanmıştır ondandır
yok, elimdeydi sallamadım
Salladın sallamasan olmazdi.
yok yahu sallamadım işte, o yüzden sormak istedim
Uzun zamandır içmemiş demek ki heyecandan sallamış ondan olmuş. Maden suyuna aç bir sevgilin var demek ki. :D
çok uzun zamandır maden suyuna aç olabilir, o yüzdendir belki de haklısın jdjdjdj :D
Sebebi o, sürekli içsin alışır midesi. 😄
gözden uzak olan gönülden ırak olur haklısın :))
Hahah Tabii.
:)
neden gizlendin? :D
Hatun görmesin diye :D
aman ya sen de :)))
:D
Önce gazını alsaydı keşke
sımsıkı tutuyordum, çalkalanma da olmadı yani
Siz almadan önce olmuştur belki
olabilir
Maden suyu içmeyin
meyve aromalı güzel oluyor
Kahve için
o da köpürüp köpürüp fışkırıyor ama :))
Sana göre her şey fışkırıyor ya
evet :D
😐
ne oldu ki
Kötü olmuş
sorma ya
Gerçekten kötü tesadüf
evet :/
Üzüldüm gerçekten senin adına
sağ ol
Sizde sagolun
:)
🌹🌹☺️
Çalkalamıştır
kesinlikle
sımsıkı şekilde elimdeydi ama