Modum düştü ya üff ona (günaydınnnn) yazdım O ise sadece bana günaydın demiş neden?

Yalandan da Olsa N'lerini uzatsa ölürmüydü neyse bundan sonra gn derim o yeterli olur😐😂
Modum düştü ya üff ona (günaydınnnn) yazdım O ise sadece bana günaydın demiş neden?
Cevapla