Eski sevgilimin niyeti ne? barışmak istiyor mu istemiyor mu sizce?

eski sevgilimle 3 ay önce ayrıldık aynı ortama girip çıkıyoruz. geçtiğimiz günlerde yanıma geldi yuz vermedim. baya israr etti konusmak icin en sonunda tamam dedim oturdu. biraz konuştu sonra ayrılmamız ikimiz içinde hayırlı oldu galiba dedi. bu olaydan sonra ortak sayılabilecek bi arkadasimizla konuştuk o da exsimin benle konuşmaya gelmeden önce onlara beni görünce sürekli bakmak istediğini bi yandan barışmak istediğini söylemiş ama bana bunun lafını asla yapmadi. aradan 1 hafta geçti hala görünce bakıyor

Eski sevgilimin niyeti ne? barışmak istiyor mu istemiyor mu sizce?
Cevapla