Değişmeyeceğini gösterdiyse: Hatalarını kabul etmeyen, aynı şeyleri tekrar eden biri affedilse bile ikinci bir şansı hak etmez.

Değişmeyeceğini gösterdiyse: Hatalarını kabul etmeyen, aynı şeyleri tekrar eden biri affedilse bile ikinci bir şansı hak etmez.

Bir erkek bir kadının güvenini bir kez kırarsa, onu geri kazanmak kolay olmaz. Yalan söylemek, verdiği sözleri tutmamak ya da en kötüsü aldatmak, çoğu kadın için geri dönüşü olmayan hatalardır. Bir de değersiz hissettirmek var, bu da ilişkide yavaş yavaş her şeyi tüketir. Sürekli ilgisiz davranan, bencil olan ya da duygularını önemsemeyen bir erkeğe ikinci şans vermek pek mantıklı gelmez.
Saygısızlık da affedilecek şeylerden biri değil. Küçümsemek, alay etmek, kırıcı konuşmak… Hele ki şiddet içeren bir davranış sergilendiyse, orada zaten konuşacak bir şey kalmaz. Bir de bazı erkekler hata yaptığında sürekli bahaneler üretir, özür dilemek yerine suçu başkasına atar. İşte bu da ilişkiyi bitiren sebeplerden biridir. Çünkü kadın, hatasını kabul edip düzeltmek yerine bahane bulan birine ikinci şansı neden versin ki?
Asıl önemli nokta şu: Bir erkek değişmek için çaba göstermiyorsa, sürekli aynı yanlışları yapıyorsa, “Ben böyleyim” deyip geçiştiriyorsa, o ilişki bir noktadan sonra çıkmaza girer. Kadın bir kez gitmeye karar verdiyse, genelde çok iyi düşünüp taşınmıştır. Eğer geri dönmesini istiyorsa da, erkek bunu gerçekten hak ettiğini göstermeli. Ama lafla değil, hareketleriyle.
Hatalarından ders çıkarmıyorsa tabikii. Birde aldatan birini affetmek bana doğru gelmiyor bunu da belirtmek istedim. Bir daha yapma olasılığı yüksek 🤷🏻♀️
Bir erkek, güveni kırarsa, yalanlar söyleyerek sürekli aynı hataları yaparsa ya da duygusal olarak zarar verirse, kadın ona ikinci bir şans vermez. Dürüstlük, sadakat ve güven, ilişkilerde en önemli şeylerdir. İnsanlar hata yapabilir ama tekrarı, güveni kaybettirir ve bir noktadan sonra ikinci bir şans verilmesi zorlaşır.
Erkek kadına iyi ve şefkatli yaklaştığı zaman kadın ona ezik bakıyor, bunu defalarca kez gördüm. Kadın şefkat görmeyi asla istemiyor.
Hani o denge meselesi falan derler ya, o da hikaye. İstediğin kadar kadına bazen iyi bazen soğuk dur, o mesafeli durusunun arkasındaki iyiliği solursa kadın yine erkeğe saygı duymaz
Yanlış kadınlara şefkat verirseniz sonucu o olur. Öyle kadınlar şefkat istemez. Siz düzgün kadınlarla değilde böyle arızalı tiplere bakarsınız aşırı güzel diye
@Kalplivceld hayır kadının dedigi ve yaptığı farklıdır. Özellikle 19 23 yas arası tüm kadınlar değer vereni ezik görür
Herkes bir değil sizin dediğiniz aşırı makyaj yapan kendini gösteren tipler. Onların zaten amacı bu. O tarz erkeklere özel yazılıyor bütün bunlar. Ben bana kötü davrananlardan hep uzak durdum, sen gidip aşırı göze çarpanlara bakarsan tabi şefkat beklemez öyle kızların duyguları yok ki şefkat beklesin.
@Kalplivceld hiçbir kadın huzurlu ilişki sevmez
Sana ne yaşattılarsa artık
Kesinlikle haklısın! Değişime kapalı ve hatalarını tekrar eden biriyle ilişkiyi nereye taşıyabilirsin ki? Bir de yalan dolan varsa işin içinde, kadın güvenini yitiriyor ve o noktada ikinci şans falan kalmıyor. Güven ilişkide temel taş gibi. Sence sen ikinci şansı en çok neden vermezsin? 🙃
Marifet çaba göstermekte Aşko. 'Ben buyum' diye geri çekilmekte değil.
Kesinlikle haklısın, Aşko! Çaba göstermeyen biriyle geleceğe adım atmak zor olur. Mesela yanlışlarını düzeltmeden sürekli "Ben böyleyim" demek yerine, insan biraz kendini geliştirmeye çalışsa ya! Senin ilişkide olmazsa olmazın ne ki? 💁♀️
@13579umut ah be kardeş, cesaretini topla devam et. O kadar zor değil.
@NorthernlightsMp Bence de zor değil, çok zor birsey olsa ülkede ki çoğu kişinin sevgilisi olmazdı ama ben sadece sevgili yapmak istemiyorum aynı zamanda ömür boyu sevebileceğim birini ariyorum, belki de fazla seciciyimdir, hani filmlerde olur ya, erkek aşık olur , gözü ondan başkasını görmez, birbirlerine ait olurlar , ben de öyle birsey istiyorum, ömrümde bir tane sevgilim olsun ama adam gibi olsun istiyorum, kafam çok karışık, şuana kadar beni reddeden kız hariç hiç kimseye karşı o denli derin duygular beslemedim 😪 , belki de mantık yoluyla hareket etmeliyim, mesela bulduğum kisiyle ortak yonlerimize odaklanmayi seçmeliyim, belki zamanla aşık olurum😪
Cevap
10Cevap
eğer kötü davranırsa
Karşı cinse ilgi duyarsa, ihanetin her türlüsü olursa asla ikinci şans yok.
Genel olarak 2 ci şans vermiyorum kimseye, yine de söyleyim, hep kendisini haklı görüyorsa, çok fazla egoluysa, kaba davranıyorsa , sürekli karı kız peşindeyse, ilgili değilse, erkek taraf ben mişim gibi hiss ediyorumsa 2 ci şans söz konusu olamaz.
Bir kadın başka bir adamı ya da başka bir hayatı istemişse, artık o adamın şansı yok o kadının yüreğinde
Değişmeyeceğini gösterirse evet.
Aşkım valla ben değişcem der ama asla değişmez hala ayni hataları yapar.
Şu var birde, sürekli eskiler bahsetmek sürekli karşı cinsten bahsetmek deli ediyor insanı.
ikinci şans hiç verilmemesi gereken bir şey kişilik değişmez
Bir erkek duygusal sa kadın ona ikinci şansı vermez
Yaptıgı şeyi hafifsiyorsa. Hiç bir şey olmamış gibi davranıyorsa. Hala kendını savunuyorsa
gereksiz triplere girerse ve hayatın merkezinde oymuş gibi davranırsa
Mesela aldatırsa veya onu sevmeyecek şekilde davranışlı olursa
Eskisi gibi değilse, yani duygularından artık emin değilsem ilişkimizi devam ettirmem.
Ondan gerçekten vazgeçtiğini sevmediğini hissettirirse
Özür dileyerek yazıyorum. Y. şak y. sak hareketler yapan adama şans vermem.
Sürekli yalan söylemek saygısızlık yapmak ya da ihanet etmek gibi davranışlar bir kadının ikinci şansı vermemesi için yeterli olabilir zaten güven kaybolduğunda ilişkiyi sürdürmek de zorlaşır
Başka kadınları takip ederse, başkalarına bakar sevgili olursa
Hakaretvari davranırsa
Fakir ise ve aldatirsa
Bir para düşkünü arkdaşımız daha..
@Beyazkin_34 evet parayı seviyorum var mı bir itirazin
hayır yok tabii, maddiyatçı ve gözünüz paradan başka bir şey görmüyor diye sizi yargılayacak değilim, herkesin kendi tercihi
@Beyazkin_34 tabi yargilayamazsin hakkın yok nasıl güzel popu büyük meme açık ten tatlı yüz seksi tavır sizleri etkiliyorsa bizide etkileyen parası olması uzun olması yatakta tatmin etmesidir al gülüm ver gülüm genel olarak kadınlar parayı sever
Doğru söze ne hacet.. Maalesef haklsınız fakat şöyle bir durum var ki ; biz erkekler olarak güzel popolu, büyük memeli kadınlar ile yatar fakat evlenirken paraya değil, aşka inanan kadınlar ile evlenir.. Bu dipnotu da buraya bırakmış olayım Yoda Hanım
@Beyazkin_34 evet bedava vericilerle evlenirsiniz ve köle gibi kullanırsınız sözde aşk adı safsatalariyla kandirdiginiz kadinlari
Bedava verici mi? Sizin gibi para ile veren kimseler bir meslek dalına giriyor hatırlatayım
@Beyazkin_34 ben evlenirsen parası olanla evlenirim. Bedava vericilere ise s. lk dalına giriyor
Siz karşı tarafta bu kadar maddiyat istiyorsunuz anlıyorum, peki ya siz ne vereceksiniz bunun karşılığında?
Bedava vermek nedir ya? İnsanlar aile ve yuva kurmak istiyorlar herkesin dini imanı para değil.. Bedava vericiymiş, para ile verenlere de ne dendiğini hepimiz biliyoruz
@Beyazkin_34 senin yapamadığını yapar kadin
@Beyazkin_34 aile yuva bedava almıyor pardon öyle parasız nasıl çocuk buyutucen
Erkek adam çalışır çabalar, ailesine bakar adam gibi sorun o değil.. Sorun sizin isteğiniz bu değil, siz lüks peşindesiniz.. Hayattaki başarıyı zengin erkekle evlenip asalak gibi yaşamayı zannediyorsunuz ve inanın bana miğdemizi bulandırıyorsunuz…Peki siz bu çok ölüp bittiğiniz zenginlik karşısında adama ne vereceksiniz?
@Beyazkin_34 herkese vermediğini vercem tabi ki gelecekteki çocuklarım rahat yaşasın şimdi fakir birisiyle evlensem kazandigima el koyacak geçim sıkıntısı cekicem birde anası bacısı gibi işe yaramaz akrabaları dışarıda yorulup birde evde calisicam o da malak gibi yemek su çocuk ağlıyor cinsellik diye anasının malak oğlu benden her şey isteyecek oldu bir de herifin tırı birisini çekemem ha doğum sonrası alınan kilolar verilmiyor veya hamilelikte aldatılma gibi olaylar madem bir erkek beni üzecek çatısında su sızan bir evde uzulecegime villada önümde lüks içinde uzulmeyi yeğlerim şimdi uza ve yorum yapma sen kandır karının birisini yat duş kullan öyle aşk safsalaarina inanan çok kadın var takı bakar erkek kullanıyor o zaman da hayatı zindan eder erkeğe fakir erkekler evlenmesin
Saygısızlık yaparsa
Altatırsa saygısızlık hakaret
ve kızlar ısrarla o erkeği tercih eder
Aldatma en güçlü sebep
ilgisiz rahat davranırsa
Bir an once evle sen Abuzerle
İlgisiz davranırsa
Ilgisiz davranmak
İlgisiz
İkinci sansi veren herkes vizyonsuzdur
Aldatırsa
Terkederse
Kaba hanzo kanka
İlgisizse
Cimri ve kaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?