Böyle bir erkekten olur mu çalışmıyor?

21 yasinda. Yeni mezun oldu uniden. Ve osmaniyede yasiyor. Kendi alanında iş bulamıyor. 2 hafta önce konuştuğumuzda bana hayatım s2liyor hayattan zevk alamıyorum dışarı çıkmıyorum hiç dedi. Etrafım o. c ile dolu demisti. İşsizlikten mi sizce? Ve çok girişken biri değil. Bir kere otele gitti çalışmaya İzmire geri döndü baskı vardı sıcaktı vb dedi. Böyle erkekten olur mu? Onu da anlıyorum olabilir hayat cidden sıkıcı ve iyi iş yok ama nebilim erkek sonuçta tuhaf geldi. Miz miz geldi bana
Böyle bir erkekten olur mu çalışmıyor?
Cevapla