Bu kadınlar harbiden kafayı yemiş erillik dişilik kavrami diye diye siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Dün kız arkadaşımla konuşuyordum bulusacaktik aşırı derecede hastaydım hastaneye gidip serum taktırdım. Normalde kolay kolay hastaneye gitmem de neyse asıl konu bana trip atması. Hastaneye giden erkegin dişil enerjisi yüksektir dedi. Hastaneye giden erkek erkek değilmiş beyler kizmara göre haberiniz olsun 🤣🤣

Bu kadınlar harbiden kafayı yemiş erillik dişilik kavrami diye diye siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla