Kariyeri olan, zeki ve manipülatif bir adam. Dışarıdan oldukça saygılı ve beyefendi bir adam?

Kendisi erkek arkadaşım. İlişkinin 2. Ayındayız. Kendisine bana olan hislerini sorduğum zaman hoşlandığını söylüyor sadece. Ona göre hisler 3 adımda gerceklesiyormus. Hoşlantı, sevgi ve aşk. Herneyse sorun bu değil... Sürekli sevişiyoruz ne zaman buluşsak hep öyle geçiyor. Bazen cafe de oturup sohbet ediyoruz vs ama genelleme yapacak olursak hep öyle geçiyor. Ve bu beni aşırı degersizleştiriyor.
Sosyal medyada sadece kariyer odaklı şeyleri ve birkaç seksi kadını takip ediyor. Benimle birlikte toplasan 5 kişi falan gerisi full işi ile ilgili şeyler. Ve takip ettiği kadınlardan dolayı daha da değersiz hissediyorum. Geçen bu konuyu konuştuk ve bana o kadınların kim olduğunu açıkladı ve dün yeni bir kişi daha ekledi.. kınamak istemiyorum ama fazlasıyla özgür bir kadın gibi nitelendireyim. Bugün onu görünce çok sinirlendim ve telefonda konuşurken onunla biraz kaba davrandım ve konuşma bitti. Hala aramadı. Sizce karşıma alıp kendime olan bütün sorunları konuşmalı mıyım yoksa uzaklaşmalı mıyım?
Kariyeri olan, zeki ve manipülatif bir adam. Dışarıdan oldukça saygılı ve beyefendi bir adam?
Cevapla