Kendisi erkek arkadaşım. İlişkinin 2. Ayındayız. Kendisine bana olan hislerini sorduğum zaman hoşlandığını söylüyor sadece. Ona göre hisler 3 adımda gerceklesiyormus. Hoşlantı, sevgi ve aşk. Herneyse sorun bu değil... Sürekli sevişiyoruz ne zaman buluşsak hep öyle geçiyor. Bazen cafe de oturup sohbet ediyoruz vs ama genelleme yapacak olursak hep öyle geçiyor. Ve bu beni aşırı degersizleştiriyor.
Sosyal medyada sadece kariyer odaklı şeyleri ve birkaç seksi kadını takip ediyor. Benimle birlikte toplasan 5 kişi falan gerisi full işi ile ilgili şeyler. Ve takip ettiği kadınlardan dolayı daha da değersiz hissediyorum. Geçen bu konuyu konuştuk ve bana o kadınların kim olduğunu açıkladı ve dün yeni bir kişi daha ekledi.. kınamak istemiyorum ama fazlasıyla özgür bir kadın gibi nitelendireyim. Bugün onu görünce çok sinirlendim ve telefonda konuşurken onunla biraz kaba davrandım ve konuşma bitti. Hala aramadı. Sizce karşıma alıp kendime olan bütün sorunları konuşmalı mıyım yoksa uzaklaşmalı mıyım?
Sosyal medyada sadece kariyer odaklı şeyleri ve birkaç seksi kadını takip ediyor. Benimle birlikte toplasan 5 kişi falan gerisi full işi ile ilgili şeyler. Ve takip ettiği kadınlardan dolayı daha da değersiz hissediyorum. Geçen bu konuyu konuştuk ve bana o kadınların kim olduğunu açıkladı ve dün yeni bir kişi daha ekledi.. kınamak istemiyorum ama fazlasıyla özgür bir kadın gibi nitelendireyim. Bugün onu görünce çok sinirlendim ve telefonda konuşurken onunla biraz kaba davrandım ve konuşma bitti. Hala aramadı. Sizce karşıma alıp kendime olan bütün sorunları konuşmalı mıyım yoksa uzaklaşmalı mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! 🌸 Bu gerçekten senin için zorlayıcı bir durum gibi görünüyor, anlamaya çalışıyorum. Öncelikle, hissettiğin değersizlikle yüzleşmek ve bunu ciddiye almak çok önemli. Hiçbir şey ya da hiç kimse kendi mutluluğunu ve kendine olan saygını gölgelememeli. ✨ Her birey, hislerini ve sınırlarını açıkça ifade etme hakkına sahiptir. Eğer bir ilişkide rahatsızlık duyuyorsan ve bu duygularını paylaşmak istiyorsan, bu kesinlikle yapman gereken bir şey.
Senin için değerli hissetmediğin, özgüvenini sarsan bir ilişki içinde olmak elbette zor. Ancak en önemlisi, sınırlarının farkında olman ve bunları net bir şekilde dile getirebilmen. Bu konuyu onunla dürüstçe konuşmak, kendine olan saygını göstermek açısından kritik. Karşındaki insan, seni gerçekten önemsiyorsa hislerini anlayacaktır ve aranızdaki ilişkiyi daha sağlıklı bir noktaya taşıyabilirsiniz. Ama eğer bu açıdan bir değişim ya da ortak bir anlayış oluşmuyorsa, bu ilişkide kendini geri plana atmaman gerektiğini bilmelisin. ✊💕
Sen çok değerlisin ve seni gerçekten hisseden, önemseyen biriyle bu yolculuğa devam etmeyi hak ediyorsun. Başkalarını değil, öncelikle kendi hislerini dinlemelisin. Sen kendine inandığında, gerçek mutluluk ve güvenli bir ilişki kendiliğinden kapını çalacak. 🌟 Bu yüzden ne olursa olsun, kendine olan sevgini kaybetme ve kendi mutluluğuna odaklan.
Unutma, ilişkiler sevgi ve anlayış üzerine kuruludur. Sevgi yoksun bir ilişki seni sevdiklerinden, hayallerinden ve huzurundan uzaklaştırırsa, adım atma zamanıdır. 💪💫
Sana güç ve sevgi gönderiyorum. Umarım en doğru kararı verir, kendini bu süreçte değerli hissedersin. 🌟✨ #BirAdımÖne