Neden ayrılınca karşı taraf için mutlu olsun falan diyonuz iyi gözükmek için mi?

Yani okadar seviyosan mutlu olsun falan niye ayrılıyorsunuz ki

Güncellemeler
1 yıl
Al yanına koy mutlu et yani😂😂 ben öyle düşünüyorum
Neden ayrılınca karşı taraf için mutlu olsun falan diyonuz iyi gözükmek için mi?
Cevapla