Sevgilimle ayrıldım kendimi büyük boşlukta hissediyorum, seven erkek neden kızın o kadar çabalamasına rağmen oralı bile olmaz?

Sevgilimle ayrıldım kendimi büyük boşlukta hissediyorum, seven erkek neden kızın o kadar çabalamasına rağmen oralı bile olmaz?
Cevapla