Konuşmayı bitirdik başka kızlara yürüyor ama aynı zamanda bana yazıyor?

2.5 aydır konuşuyorduk ilişkinin adını koymadı belki de amacı farklıydı ben böyle bir kız olmadığım için uzaklaştı benden ama konuşmayı hiç kesmedi kıskanmaya falan başladı neyse çok çapkındı ben de 3 gün önce konuşmayı bitirdim. Az önce tesadüfen bir kızın yayınında denk geldim kıza yürüyor kız da buna yürüyor tamam diyorum olabilir ama 2 gündür ısrarla bana mesaj atıyor cevap vermeyince iyice atıyor neden?
Konuşmayı bitirdik başka kızlara yürüyor ama aynı zamanda bana yazıyor?
Cevapla