İyi akşamlar herkese 22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı bundan sonrada olmasının bir anlamı yok değilmi?

Zaten bu yaşa kadar sevgilim olmadıysa bundan sonra olmasının ne anlamı varki liseli çocukların bile sevgilisi varken benim sevgilim yok bazen Halime üzülüyorum ama artık kabullendim kızlar herkesle eğlenip gezip gençliğini yaşarken benimle kimse konuşmuyor adalet nerde
İyi akşamlar herkese 22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı bundan sonrada olmasının bir anlamı yok değilmi?
Cevapla