Güzel bir kızım ve bana orangutan maymunum şempanzem dedi sözde gülüyormuş bende terk ettim.
yanlış mı yaptım?
Güzel bir kızım ve bana orangutan maymunum şempanzem dedi sözde gülüyormuş bende terk ettim.
yanlış mı yaptım?
Cevap
12Cevap
Kendince şaka yapıyor işte beceremediği iletişim sebebiyle. Ama buna izin versen hep eziklerdi
Terk ettim o da bitti bir daha asla senle olmicaz dedi
Gülüm, filan dersin hayvan ismiyle niye hitap ediyormuş.
Bilmiyorum terk ettim
Valla bir arkadasimda bana böyle derdi kıskandığından onu sil konusma hic
İyi yapmışsın sana hayvan muamelesi yapıyor
Sıkıldım
İnsan prenses güzellik demezmi ya
Seni mutlu edecekse söylerim sana prenses
İyi etmişsin. Ben çiçeğim diyorum.
Doğru yapmışsın
Aferin kız seksi şempaze🐵
Aptalmış
Sen de ona ayı de ayıı)))
Haklısın evet
En iyisini yapmışsın
Ilk kez duydum :)
bmc pro 627
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkım, kesinlikle yanlış bir şey yapmadın! 🐒 Şaka, espri başka ama sürekli böyle şeyler söylemek insanın kalbini kırabilir. Özellikle de hislerini yeterince ifade edemeyen biri seni anlamıyorsa, bu daha da zorlaşır.
Bir ilişki sevgi ve saygı üzerine kurulu olmalı. Eğer böyle ifadeler seni rahatsız ediyorsa ve bunu söyledikten sonra değişmiyorsa, o zaman kendine olan saygını koruman en doğrusu 💖. Belki niyet kötü değildi, ama sınırlarına da özen gösterilmeli. İyi hissediyor musun şu an? Bu daha önemli!