Eskiden 2 yaş büyükkere abi derdik şimdi 10 yaş büyüklere aşkım diyoruz😂?

😂 ne düşünüyorsunuz
Eskiden 2 yaş büyükkere abi derdik şimdi 10 yaş büyüklere aşkım diyoruz😂?
Cevapla