Sence düzgün insan mı kalmadı, yoksa kimse emek vermek istemiyor mu?

Güncellemeler
1 yıl
Bence bu devirde düzgün insan 100 kişide 3 dür. Yüzde %3lük ihtimalleri düşlüyoruz. Ama öncelikle de insan kendi düzgün olmalı. Herkes zaten düzgün güvenilir ahlaklı ve sadık olsaydı EĞER! Kimse yalnız kalmaz kimse boşanmazdı belki de.
Sence düzgün insan mı kalmadı, yoksa kimse emek vermek istemiyor mu?
Cevapla