Kızlar yüzünden sokağa çıkamıyorum ne yapicam?

Bugüne kadar kime konuşma teklifi ettiysem veya cikma teklifi veyahutta hislerimi söylediysem, hep Bi küfür hep Bi tokat hep bizi aşağılanma olarak cevap verdiler bana , benjm suçum değil kızlar bu ülkede doğmak, benim suçum degil kızlar yakışıklı kaslı uzun boylu olmamak , artık sokakta kız görünce yönümü değiştirir oldum gerçekten korkuyorum 23 Yaş ve altı kızlardan yasim 24
Kızlar yüzünden sokağa çıkamıyorum ne yapicam?
Cevapla