Sevgilim sevgililer günümü kutlamadı, 14 Şubat olduğunun farkında değilmiş öyle dedi?

İlk sevgililer günümüz. 3 aydır birlikteyiz. 14 Şubatta normal günaydın nasılsın vs diye yazdı. birkaç saat bekledim hala kutlamayınca söyledim. 14 Şubat olduğunun farkında değilim kutlu olsun dedi. Haftasonu görüşelim kutlayalım dedi. Bende asla kutlamam hatırlamadın bile dedim. Oldukça kırıldım, bu sabah günaydın tatlım yazmış ben sadece günaydın dedim ve bir daha konuşmadık. Sizce nasıl davranmalıyım?

Sevgilim sevgililer günümü kutlamadı, 14 Şubat olduğunun farkında değilmiş öyle dedi?
Cevapla