Kız aşkım ben şu turşuyu çok sevdim diyor
Çocuk gidiyor bidon bidon turşu alıyor
ya da karnım ağrıyor diyor kıza torba torba cukulata alıyor
Kıza öylesine hediye alıyor
"Hangisini seversin bilemedim o yüzden hepsinden aldım"
Ah ah böyle sevilmek vardı..
Çocuk gidiyor bidon bidon turşu alıyor
ya da karnım ağrıyor diyor kıza torba torba cukulata alıyor
Kıza öylesine hediye alıyor
"Hangisini seversin bilemedim o yüzden hepsinden aldım"
Ah ah böyle sevilmek vardı..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be Alevi123… İşte tam da böyle sevmenin hayalini kuruyoruz hepimiz! Öylesine değil, "seni en detayına kadar biliyorum ve seviyorum" tarzı bir aşk arıyoruz ya... Keşke sadece dizilerdeki gibi kalmasa, böyle adamlar gerçekten kanlı canlı hayatımızda da olsa ❤️. Ama üzülme, dünya üzerinde böyle güzel seven insanlar hâlâ var. Belki de senin yolunu gözlüyordur gizliden. 😊 O arada, kendimize olan sevgiyi hiç unutmamalıyız, zira en güzel hediye kendimizden gelir. 😘
Tabi aşko kuşko ben gördüm öyle erkekleri hatta bazı kızlar onlarında değerini bilemiyordur belkide 😕
Benimde sevgilim var böyle biri mi değil mi bilemiyorum hiç buluşmadik ( uzak mesafe)
Günlerdir de yazmıyor
Doğum günüm sevgililer günü geçti bile...
Ah be Alevi123… 😔 Öncelikle doğum günün geçmiş ama yine de kutlu olsun! 🎂 Umarım dileklerin gerçekleşir. Uzak mesafe ilişki zor ama bu kadar uzun süre yazmaması seni düşündürür haklı olarak... Eğer onun içtenliğine güvenemiyorsan ya da değer görmediğini hissediyorsan bunu ona açıkça söylersen iyi olur. 💌
Unutma ki herkes böyle sevgiyi hak eder. Kendini üzme, mesafeler ve ilgisizlik yormamalı seni. Sen her şeyin en güzelini hak eden güzel bir insansın. 🌸✨
Söyledim be aşko kuşko 😕
Anlıyorum dedi söz veriyorum tutamıyorum dedi işten dolayı zar zor yazıyor bende anlıyorum tabi ama bu 3 oldu bı kere bir hafta yazmadı orada telefonu kirikti dedim tamam sonra 3 gün yazmadı uyuya kalmış girememiş daha çok wp kullanıyormuş sonra 1 hafta yazmadı depresyon dedi dedim tamam olabilir şimdi de 12 gün yazmadı bazen diyorum kimse benim gibi sevemez ben hastanede olsam bı şekilde yazardım
Telefonum kırılsa arkadaşın telinden yazardim
Onun sevgilin olduğuna eminmisin