Hiç sevgilisi olmamış ya da erkeklerin yanaşmaya çekindiği kız olmayı kabullenmem uzun süreç mi olur?

Yani doğrusu çevremdeki kızların yurt dışılarından falan görücüsü falan çıkıyor ama benim hiç olmadı ne bileyim düğünde seyranda bir erkek birini beğenir sordurur falan o da olmadı kimse bana aşık bile olmadı ya artık bu durumu kabullenmem gerek
Hiç sevgilisi olmamış ya da erkeklerin yanaşmaya çekindiği kız olmayı kabullenmem uzun süreç mi olur?
Cevapla