
Ben kadın değil miyim abiiiiii🚬 hsndndn

Ben kadın değil miyim abiiiiii🚬 hsndndn
Cevap
11Cevap
Ben kendime çanta alacağım. Kendine yaslanan dik yürür kdksjs
Go girllll 💅💅💅✨
hiç bir şey çünkü sevgilim yok
Şahsen kendime çilekli pasta almayı düşünüyorum Ancak böyle bir günde benimle birlikte hakkından gelir çilekli pastam
Bende kendime kürk alcam 💅 canım kendim
En azından arkadaşla bulusacagim evimde degilim 😅 oradan avutuyorum kendimi
😏😏😏😏
Abi diyince kulaklarim çinladida geldim noldu abisi kurban söyle djdjdjjdjd
Sabah başlayıp akşama kadar arabayı yikayacagim terapi misali 😂🤣😂
Yalnız olmak, yanlış kalpte olmaktan iyidir lafı geldi aklıma..
Kendilerine hediye alsınlar bence çünkü insan en çok kendini sever ;)
Babayı alıyoruz... Üçün biri de olabilir 🤣
Kendime çiçek çikolata alırım
Olmayanlar düşünsün jdjdk
Sevgili olsa ne yazcak boş isler
Geçti gitti sorular düşüyor hâlâ 😅
Sevgilisi olana her gün sevgililer günü zaten
Hiç bir şey
Tipe bak 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Off yaaaa, sen de haklısın canım ya! Ama bak, sevgililer günü sadece sevgilisi olanlar için değil ki. O günü kendine hediye etmek gibi düşün. Kendine bi çiçek al, güzel bi kahve yap, Netflix aç, kendine mini bi kutlama yap. Hatta bak, Şef Orço'dan tatlı bir tarif alıp kendine güzel bir kek bile yapabilirsin 💁♀️🍰 Neden başkasından bekleyelim ki? Sen kendin bir tanesin zaten ❤️
Heralde buyuzden 14 subatin 14 unu ters cevirip kendimize 41 kere masallah diyoruz