Sanki ondan sonra da görüşmeye devam edecekmişiz gibi, sanki onun farklı biri olduğunu görüp ona güvenecekmişim gibi zamanla...
O kahveden sonra ne yazıyor ne de güven veriyor 🤣
Takılmak istedi bakti ciddi bakıyorum duygusalım falan.. boş laf edip kaçtı dimi..
Çok anlamsız geldi aşırı..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bunların kasıntı halleri varya neysen o ol, mesela ben takılmalık kız ararım belli ederim kabul ederse eder etmezse güle güle net olmak herkese nasip olmuyor
Yazıştığımızda zaten karakterim belliydi ama merak etti sanırım.. sonra baktı hala sıkı duruyorum karakterli biriyim.. dile getiri ve güven vermeye çalıştı.. ama sadece masada kaldı.. sonra zaten ne uğraşacağım ciddi değilim zaten olmuş bence.. Hani şaka gibi bide zamanla güvenirsin bana diyor.. ne saçma bir adam
Öyle bir adam, sıkı duruyorum derken hala taş gibiyim mi dedin.
Yok hani bazen insanlar instagramda farklı ya sonra canlı bakıyorsın güzel kardeşim çıkıyot
Ben diyorum ki zaten konuştuğumuzda krakterimi belli ettim, ama büyük ihtimalle canlı halimi merak etti acaba takılıyor muyum.. baktı hala sıkı duruyorum yani ciddi.. hopps kaçtı
Olgun ve sıkı bir kadını çoğu erkek elde etmek ister şansını dene daha sağlam adam bul
Elde etmek isterdi belki bu yeni devirde coğu kolay lokma peşinde.. Ya da baktı ciddisin uğraşmak istemiyor gidiyor.. boş adamlarla dolu.. Ben zaten yok artık dedim de o çıktı aniden hoş sohbet oldu acaba normal biri olabilir mi dedim.. al işte..
Kısmet şansını başkasıyla dene
ciddi ilişkimi düşünüyorsun
Ben evleneyim demiyorum. Çıkmışsam tanışmak istemişsem hoşuma gitmişse tabiki ciddi bakarım. Takılmıyorum
anladım normalde böyle olması gerekiyor aslında.. m. saj atabilir misin
klasik erko yakınlaşmaları
Yazıştığımızda zaten karakterim belliydi ama merak etti sanırım.. sonra baktı hala sıkı duruyorum karakterli biriyim.. dile getiri ve güven vermeye çalıştı.. ama sadece masada kaldı.. sonra zaten ne uğraşacağım ciddi değilim zaten olmuş bence..
Hani zamanla güvenirsin diyip sanki görüşecekmişiz gibi planlayıp ertrsi gün yok olması... 34 yaşında.. ne diyebilirm ki..
Bir istekte de bulunmadım ne boş gereksiz konuştu ama
o yüzden salla gitsin. dedi başkaymış olmayacağını anlayınca cırttttt
*derdi
Evet oyle oldu de sadece anlamadım sonuna kadar zamanla görürsün güvenirsin ibilmem ne.. ne gereksiz laflar zaten kaçacağını biliyor.. en sevmediğim insanlar.
ön görüşme tanışma işte bu yüzden çok faydalı.
Tabi.. boş adam.. Ben bıylr boş laf sevmem diye hala daha kendime diyprım bu niye sonuna kadar hoş konuştu sarıldı güldü görüşürüz 🤣🤣🤣 anlam neydi allahım istemiyorum bunlardan of
sen mı seçiyon acaba bu tiplari
Bunlar kızları hafife alıyorlar.
Yazıştığımızda zaten karakterim belliydi ama merak etti sanırım.. sonra baktı hala sıkı duruyorum karakterli biriyim.. dile getiri ve güven vermeye çalıştı.. ama sadece masada kaldı.. sonra zaten ne uğraşacağım ciddi değilim zaten olmuş bence.. Zaten date gitmiyordum sohbeti hoş oldu hadi gideyim dedim belki güzel biridir... ne diyim 🤣
Gelsin sıradakiiiiii😅
Ay yok yoruluyorum... çok nadire date çıkarım o zaman da şans verebilirim adam ise ama ne yzık ki devir değişti... Ne gerek varıd yani boş kahve bol sohbet
Çocuk manipüle etmiş seni
Neyle manipule etti bir kahve içtik
Yazıştığımızda zaten karakterim belliydi ama merak etti sanırım.. sonra baktı hala sıkı duruyorum karakterli biriyim.. dile getiri ve güven vermeye çalıştı.. ama sadece masada kaldı.. sonra zaten ne uğraşacağım ciddi değilim zaten olmuş bence..
Yaşlarımız da 29-34 hiçte çocuk değil 🤣
Ha kaçmış skdj
Kaçto gibi oldu ama neyden kaçtı 🤣 takılmalık kız olmadışım için mi hay Allahım
Senle sevişmek istemiş sadece
Yani günlerce konuşup acaba görüştüğümüzde farklı davranır mıyım diye merak etmiş...
Sadece şey anlamıyorum. Maden anladı olmayacağına neden kalkana kadar boş laf? Güvenecekmişim zamanla..
Hahahshd
Yani ben olsam ben de sonuna kadar etkilemek isterim seni 29 yaşındasın bir de yani olgunsun severim skd
Hic gerek yoktu 34 yasindan bir adam bi sarildi hafif bi guldu bi gorusuruz bi yaz istediginde kahve iceriz.. artik bana biraz guvendin sanidim demeker bir daha da kahve icebilirz falan..
boş ver onu ya kendinden küçük senin için sorun olur mu
Ya hemen atlama be sacma sacma hadi
Ne alaka ya