Hayatımda bir yıldır biri var hep flörttük konuşmayı kesip gene konuşuyorduk son bir haftadır beraberiz öpüşmekten falan bahsediyo?

Karşılık vermesem sinirleneceğini bildiğim için olur falan diyorum bu normal mi ya kendimi kötü hissediyorum
Hayatımda bir yıldır biri var hep flörttük konuşmayı kesip gene konuşuyorduk son bir haftadır beraberiz öpüşmekten falan bahsediyo?
Cevapla