Özellikle erkekler nolur cevap verin soruma. Sizce neden o zaman istemiyorum yazmıyor?

Flörtüm kızmış bana ama ne olduğunu bilmiyorum. Soruyorum msja cevap yok. Ozaman istemiyorsan söyle gideyim diyorum ona da cevap yok.

Eğer istemiyorsa görüşmek birdaha, neden istemiyorum yazma demiyor?

Özellikle erkekler nolur cevap verin soruma. Sizce neden o zaman istemiyorum yazmıyor?
Cevapla