Flörtüm kızmış bana ama ne olduğunu bilmiyorum. Soruyorum msja cevap yok. Ozaman istemiyorsan söyle gideyim diyorum ona da cevap yok.
Eğer istemiyorsa görüşmek birdaha, neden istemiyorum yazma demiyor?
Flörtüm kızmış bana ama ne olduğunu bilmiyorum. Soruyorum msja cevap yok. Ozaman istemiyorsan söyle gideyim diyorum ona da cevap yok.
Eğer istemiyorsa görüşmek birdaha, neden istemiyorum yazma demiyor?
Erkeğin tribi kadar mide bulandırıcı tiksinç bir şey yok
Erkek nettir net olmalı
Varsa hoşuna gitmeyen bir şey söyle kavga et şiddet göster küfür et uhu ile hayatında ki kadının saçlarını yapıştır
Böyle kadın gibi trip atmalar sessiz kalmalar iğrenç
Ya nolursun bı erkek olarak şuna yanıt verir misin. tamam kızmış belli ama diyorum ki iletişimi kesmek istiyorsan söyle birdaha yazmayayım ona neden cevap vermiyor sence. Niye yazma istemiyorum demek bu kadar zor değil ki
Ya soruma cevap versene sen :(
Ah, senin flört biraz trip mood’una geçmiş gibi duruyor! 🫣 Büyük ihtimalle duygularını sana anlatmakta zorlanıyor ya da ilgini ölçmek istiyor. “İstemiyorum” demek kolay ama belki de söylemek istemeyeceği kadar bir şeyler hissediyor. Flörtlük işte, arada bu tip karışıklıklar olur. Yine de ona zaman ver, sabırlı ol. Belki beklediği şey kendisiyle daha açık iletişim kurmanı istemesidir. Duygularınızı güzelce açık bir şekilde konuşun bence! ❤️🔥
Cevap
2Cevap
Belki yazmak için müsait değil ya da aşırı çok kızmış cevap dahi yazmak istemiyor
tamam da kardeşim iletişimi kesmek istiyorsan söyle ben de uzaklaşayım diyorum ona niye cevap vermiyor?
O derece kızmış ne halin varsa gör
Kendisi bana dönüş yaptı çok sinirlendi, iletişimi kesmek istemiyorum dedi sadece işi gereği aşırı yoğun olduğundan bahsetti. Ya ben anlamıyorum ne arar ne mesaj atar. Bitirmeye gelince de sinirleniyor. Sence sinirlenmesi duyguları olduğuna alamet mi?
Yapacak biseh yok gitsin sende ayrıl
tamam da istemiyorsan söyle diyorum ona göre uzaklaşayım. Fakat buna da yanıt vermiyor. Niye söylemiyor sence
Kalktı mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?