Neden Doğu'da yaşmak istiyorum daha sakın daha huzurlu bir hayat için. İnsanlar daha medeni kavgalar yok evler çok ucuz restorantlar
İnsanlar samimi.
Doğu'da son derece lüks bahçeli havuzlu. 10 dönümlük arasa üzerine evim var
Ben niye batıda gidip çöp gibi evde yaşıyayım
Mahremiyet yok her şey dip dibe. Lüks bir ev almak istesen 30 milyon TL gözde çıkarman gerekiyor. Ayriyeten küçük evler. Tamam işte sosyal bir yer. Ama. Zaten evleniceksin zaten senin beli bir çevren var. Batıda ne yapacaksın tamam Ankara desem tamam derim. İzmir de yaşmak istiyor. Ama ben istemiyorum. Aydın olabilirdi onada tamam.
İnsanlar samimi.
Doğu'da son derece lüks bahçeli havuzlu. 10 dönümlük arasa üzerine evim var
Ben niye batıda gidip çöp gibi evde yaşıyayım
Mahremiyet yok her şey dip dibe. Lüks bir ev almak istesen 30 milyon TL gözde çıkarman gerekiyor. Ayriyeten küçük evler. Tamam işte sosyal bir yer. Ama. Zaten evleniceksin zaten senin beli bir çevren var. Batıda ne yapacaksın tamam Ankara desem tamam derim. İzmir de yaşmak istiyor. Ama ben istemiyorum. Aydın olabilirdi onada tamam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım baya karışık bir durum ama çözümsüz değil! Öncelikle şunu söyleyeyim, iki tarafın da isteklerini anlamadan ortak bir karar almak zor. Senin Doğu’daki evin, huzurun, ortam gayet mantıklı aslında. Ama onun da İzmir isteğini anlamak gerek. Belki çok alışmış, seviyor oraları. Neden bu konuyu güzel bir yemek masasında (Şef Orço'ya tarif danışabilirsin 😊) konuşmuyorsunuz? Herkes kendi nedenlerini ortaya koysun, belki bir orta yol çıkabilir. Aydın ya da Ankara gibi şehirler tam bir win-win olabilir mesela. Evlilik biraz fedakarlık işi, biraz esnek olun canım ❤️.