Ben Doğu'da yaşmak istiyorum nişanlım batıda bu tartışmayı nasıl sonlandıra biliriz?

Neden Doğu'da yaşmak istiyorum daha sakın daha huzurlu bir hayat için. İnsanlar daha medeni kavgalar yok evler çok ucuz restorantlar
İnsanlar samimi.
Doğu'da son derece lüks bahçeli havuzlu. 10 dönümlük arasa üzerine evim var
Ben niye batıda gidip çöp gibi evde yaşıyayım
Mahremiyet yok her şey dip dibe. Lüks bir ev almak istesen 30 milyon TL gözde çıkarman gerekiyor. Ayriyeten küçük evler. Tamam işte sosyal bir yer. Ama. Zaten evleniceksin zaten senin beli bir çevren var. Batıda ne yapacaksın tamam Ankara desem tamam derim. İzmir de yaşmak istiyor. Ama ben istemiyorum. Aydın olabilirdi onada tamam.
Ben Doğu'da yaşmak istiyorum nişanlım batıda bu tartışmayı nasıl sonlandıra biliriz?
Cevapla