Çok güzel bir cümleye denk geldim..
Diyor ki..
Birine sahip olmak istiyorsan ona kelepçe yerine kanat takacaksın.. Uçabildiği halde hala yanına konuyorsa..
O senindir..

Çok güzel bir cümleye denk geldim..
Diyor ki..
Birine sahip olmak istiyorsan ona kelepçe yerine kanat takacaksın.. Uçabildiği halde hala yanına konuyorsa..
O senindir..

Sevdiğime sahip çıkarım ve desteklerim ama bu demek değil kişisel alanına kilit vurmak veya onu sıkboğaz etmek. Sana ait olan seni bulur ve senin yanında kalır diye güzel bir söz okumuştum. Hayat mottom bu yönde sevgisel bakışa da.🤍
Kesinlikle olması gereken de bu zaten.. 🥰
💕🥰
Sevdiğime sahip çıkan biriyim, çünkü onun değerini bilirim ve ona destek olmak isterim. Ancak bu sahip çıkmak, onu kısıtlamak anlamına gelmez. Kanatlanmasına, kendi yolunu bulmasına izin veririm. Önemli olan, sevdiğinizin özgürlüğünü ve mutluluğunu sağlamak, ama ona hep destek olmak. Bu dengeyi kurabilmek çok kıymetli.
Detay çok anlam ifade ediyor. Zaten birini sıkarak, kısıtlayarak ve baskı altına alarak gerçek kişiliğini, hissetirmek istediği güzel duyguları ve düşüncelerini asla öğrenemezsiniz
Kesinikle öyle.. Uçabildiği halde hala yanındaysa fazla söze gerek yok bence.. 🥳
Mutluluğu yanınızda buluyorsa fazla uzağa gitmeden sizin etrafınızda döner durur
Aynen öyle..
Sevdiğim için canım feda olsun ne kıymeti var
Canımsın.. 🥰❤️
Kanatlandırdığı halde sahip çıkmaya devam eden.
Var mı öylesi. 😅
Varım ya aha :D
Maşallah maşallah sıkı tut.. 😅😅
Ait olduğu yeri biliyor 😌
İyi bakalım hayırlısı olsun.. ☺️
Öhö öhö
Teşekkür ederim ☘️
Rica ederim.. ☺️
Cevap
19Cevap
İkisi de değilim maalesef şu zamana kadar hiçbir zaman sevdiğim birisiyle olmadım hep böyle alternatifler girdi çıktı hayatıma hayır diyemedigim birisiyle sevgili oldum vesaire ilişki hayatım kerpiç ev gibi dokundukça dökülüyor
Sevdiğime sahip çıkarım
Ben biraz bencil olabiliyorum sanırım. İçimde bir yerlerde bensiz daha mutluysa, sadece onu özgürlüğüne kavuşturmalı ve gökyüzüne süzülmesine izin vermeliyim, diyen bir ben var.
Diğer yandan mutsuzluğu da benimle olsun, her şeyiyle olması gerekeni oldurabilirim, diye bir dürtüye sahibim.
Neticede hissedilir, nerede daha mutluysa eylem de ona göre olmalı.
Kanat falan takamam. Uçup, onlarca göç yolunda yuvada konakladıktan sonra yanıma gelmesin zaten. Değerli olan dönüp dolaşıp gelen değil, kendi isteğiyle hiç yanından ayrılmayandır. Yoksa ne o öyle aradığı şey için dükkan dükkan gezip, daha ucuzdur bulamadım diye ilk dükkana geri dönen gibi
Sevdiğime sahip çıkarım ama onu kısıtlayacak şekilde değil. Onun güvenini kazanacak şekilde tabi ki.
Keske bu soruyu sormasaydin kalbime kurtaramadim insanlardan zalimce aldılar onu tek çaresi bırakmak oldu 💔
Üzüldüm sizin adınıza.. 'yaşınız henüz çok genç günün birinde doğru insan elbet karşınıza çıkacaktır..
Kalbin yaşı yoktur! Kalpler birbiri için yaratıldı Eşim atan kalbim benim için çaresi birakmak oldu ondan doğrusu kimse olamaz
Sahip çıkarımda kanatları doguştan fazla çıkanı yolmalı azıcık alçaktan bana doğru uçsun nnn🥰💃
🤣🤣
Teyze çok komik.. 😅😅
Evettt yanımda uçuyor ya artık benimki yüzümdeki mutluluk misali rahatlamışımmmm💃💃💃💃🤣😂
Aynen maşallah diyelim.. 😅😅
🤗☕🥰
Kanatlanmalı. Sevdiğim kişiye sonsuz güvenirim. Bu arada görseldeki güller çooook güzel 😊
Teşekkürler..
Ben sahipde çıkarım onunlada hep ağlar hem gülerim onunlada sakalaşırım ve sevgim yalnız ona ve özel kılarım.
Aslında 2 tarafımda ben, ikisini de yaptım ve denedim. Sahipte çıktım, kanatlandırdım ama bana konmadı maalesef :)
Sahip çıkan sarıp sarmalayan pamuklara saran göğüs kafesimi açıp oraya sokan.
Dünyanın en boş çabalarından biridir kelepçe takmak falan. Kanatlanıp uçabilir.
Sahip çıkarım, buna rağmen kanatlanmak istiyorsa geri dönme derim.
2 ay ilişki ciddi mi olur ya da sevgi aşk var midir
Bunu sizin bilmeniz gerekmez mi..
Kim için sordunuz.. Neden bana soruyorsunuz..
Şahsi olarak sormadığınız birini yargılamak ne bana ne de karşımdaki insana düşmez.. Her insan farklıdır..
Bu cvp ı daha oncede verdım tepki çektım hep sevgilime sahip çıkmam destek olurum ben kımımkı ya da o malmıkı sahıp çıkayım benım yapabıleceğim ona destek olmaktır
Sahip? O nebiçim laf yaaa malmı ki kadın ben sahip çıkacağım
Ne alakası var sizin dışınızda böyle algılayan da olmadı.. 🙄
Kanatlanmasınıda sağlıyoruz sahipte çıkıyoruz sonra sonuç hiç iyi olmuyor 🤷🏻
Kanatlarına takılim beni de gezdirsin. 🤣
Mantıklı.. 😂😂
Hak ediyosa sahiplenirim
Çok güzel bir sözmüş
Sevdiğime sahip çıkarım ben
Ah tatlım 🤪 sevdiğime sahip çıkarım
Sahip çıkarız
Sahip çıkarım
Sahip çıkarım ama karşımdaki insana göre tamamen
Kanatlanmasına izin veren
Sahip cıkan biriyim
İkiside
Sahib çıkarım
Sahip çıkan
Sahip çıkarım
Üzerime alırdım valla. Hemen
Dibine kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?