Sırf bir zamanlar birliktr garson olarak çalıştığımız için beninle evlenmek istemiyor?

Sorum biraz uzun olucak. Ben ömrü hayatım boyunc abir defa aşık oldum. Garson olarak çalıştığım yerde benden 2 yaş büyük erkekle çıktık sevgili falan olduk işte. Herşeyi kendisiyle ilk defa yaşadık. 2 yıldır artık sevgiliyiz. Ama son zamanlar aramız kötüydü biraz. Ve ben annemlerin yanına taşınacağımı söyledim (şehir dışına) ailem biraz muhafazakar biliyor. Beni görmeğe geleceğini falan söyledi, sonra peki dönmezsem ailem beni evlendirmeye çalışırsa ne olucak dedim? İşte bizim evlenemeyecrğimizi söyledi ağladı ben ağladım. Engel olacak bişeyde yok. Garson olarak çalışmıştım arkadaşları falan biliyordu. Son 10 gündür her gün ağlıyorum oda ağlıyor. Sözde aşık ama ömrünü benimle geçirmek istemiyor. Kızınada benim adımı verecrkmiş yersen
Sırf bir zamanlar birliktr garson olarak çalıştığımız için beninle evlenmek istemiyor?
Cevapla