Benden çok hoşlandığını söyledi ve sonra konuşmayı kesti neden?

Arkadaşlar İnstagramdan arada bir sohbet ettiğim bir cocuk vardı ama düzenli değil. birden buluşma kararı aldık bu beni gerçekte görünce çok beğendi bana dedi ki alakan yok fotoğrafla çok çok daha güzelsin ben sana aşık olurum o nasıl bakış valla içim kıpır kıpır dedi ve ben o heyecanını gözlerimle gördüm gerçekten öyleydi kokteyl içtik saatlerce sohbet ettik bi mekanda aşırı güldük çok ilgi gösterdi bana artık hayatındayım dedi ve sonra arabaya bindik sarıldık sonrasında ben hep çekildim ama dudağımdan öptü ilk buluşmada öpüştük ama masumca bir yerlerinize dokunmadık daha sonra ben kimseyle bir şey yaşamak istemediğimi ve bu sebepten ilişkilerim olmadığını söyledim o da bana zaten senin hakkında böyle şeyler düşünmedim ben dedim masumsun dedi sonra eve gittim beni gece hep aradı hatta özlediğini ve bana çok ısındığını söyledi seninle konuşurken çok mutluydum kokun üzerime sinmiş dedi sabah oldu arkadaşlarımlayım diyip hiç yazmadı mangala gidicem diyip sonra da bana açık konuşacağım hızlı davrandık ben hızlı olmasını istemiyorum arkadaş kalalım dedi bende arkadaşta kalmam sarıldık öptük istemem dedim cevap bile vermemiş amacı anlamadım bir günde yatmadık soğuma sebebi yok ortada buluştuğumuzda ve gece sonunda baya ilgiliydi sabahına ne oldu?

Benden çok hoşlandığını söyledi ve sonra konuşmayı kesti neden?
Cevapla