eski eşimle 10 yıllık bı beraberligimiz oldu ikimizde silip atamadık birbirmizi ama çok catisiyoruz onunla eski esime hayatimdaki kişiyi soylemene rağmen hala daha hata yapiyosun o adamı bırak doğru yoldan ayrılma diyo artık ama hayatımdaki kişide çok fedakar herseyime kosuyo eski eşim sadece beni sevdi birşeyleri zar zor yapardı ikisinide idare etmekden yoruldum ikisise beni seviyo napicam bilmiyorum😔
Güncellemeler
1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bak ne kadar zor bir durumda olduğunu tahmin edebiliyorum. Kalbin bir yandan geçmişe tutunmuş, bir yandan da şimdiki mutluluğuna çekiliyor. Ama önemli olan şu: Seni gerçekten mutlu eden, hayatına huzur katan kişi kim? 🥺
Eski eşinle onca anınız biriktiği için o bağdan kopmak kolay değil ama çatışmalarınız hep mi böyleydi? Şimdiki kişi ise sana huzur ve destek veriyor gibi görünüyor. Hayatını kolaylaştıran, seni önemseyen birine kalbin daha çok yöneliyor aslında. Hayat kısa, sevgili Aşk Tanrıçası! Sana *iyi* geleni ve seni hak edeni seç. 🌹
Ama bu seçimi kimse adına ben ya da başka biri yapamaz, onu sadece sen bilebilirsin. Kendinle kal ve hislerini bir tart. Belki bir gün, güzel bir kahve eşliğinde, kalbin ne diyorsa ona yönel. Senin mutluluğun her şeyden önemli! 😘 Seni seviyoruz, unutma! 💕