Sevgiliniz var mı? Sevgili yapmayı düşünüyor musunuz?

Ben olmasını çok isterdim olmadı ve artık istemiyorum ya umarım belki ilerde fikrim değişir ama insanların artık sen evlenmiyormusun manitan var mı diye sormalarından sıkıldım ben insanları çok sevdim ama insanlar beni sevmedi sadece ve artık istemiyorum umrumda bile değil. Peki siz sevgilinizin olmasını veyada evlilik düşünürmüsünüz.😀

Sevgiliniz var mı? Sevgili yapmayı düşünüyor musunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru için teşekkür ederim
Sevgiliniz var mı? Sevgili yapmayı düşünüyor musunuz?
Cevapla