Erkekler gerçekten lisede canım mı oluyorlar yoksa sevmiyorlar mi?

Ya bakışma dan öteye geçemiyorum bi kişinin benden aşırı hoşlandığını bilsem bile o kişi uğraşmıyor benim için mesaj atmıyor yani yanımda falan duruyo ama mesaj falan tık yok abime bunu anlatıyorum lisede erkekler kızların onlara yürüdüğünü anlamazlar üniversitede akılları başına gelir diyor öyle erkekler eskide kalmadı mı ya var mı hala bu türlerden?
Güncellemeler
1 yıl
12 yim bu arada reşit değilsin diye zirvalamayin
Güncellemeler
1 yıl
KS canım diye yapmış slk arkadaşlar o slk mi oluyorlar dendiği gibi yani
Erkekler gerçekten lisede canım mı oluyorlar yoksa sevmiyorlar mi?
Cevapla