Sebepsizce terk eden insanın pişman olmasını istemek neden ve ne yapılır?

2 ayı geçti. Orta da zerre hiçbir sebep yokken bana aylar öncesinden soğuk davranmaya ve beni belirsizlik içinde bırakmaya başladı. 2 ay önce de sebepsiz yere bitirdi ve en son bana ileride bir gün görüşürüz dedi bende istemiyorum dedim allaha emanet ol dedi. Pişman olmasını istiyorum ya çok istiyorum ne yapacağım ki
Sebepsizce terk eden insanın pişman olmasını istemek neden ve ne yapılır?
Cevapla