Trip atan erkeklere babasının prensesi diyebilir miyiz? :p

Trip atan erkeklere babasının prensesi diyebilir miyiz? :p

Bu soruya net bir cevap verebilmek için önce bir eş ya da sevgilinin olması lazım 😂😂 Ama sadece şunu söylemek istiyorum Uzmanlar her zaman için İlişkilerde böyle işte ufak tefek atışmalar tripler bunlar her zaman için olmalı diye söylüyor esas bunlar yoksa bir ilişkiden her zaman için korkulmalı diye söyleniyor dürüstçe konuşun ben böyle bir durumu yaşamadım ama yaşayanlardan biliyorum Örneğin benim teyzemle eniştem 18 yıl evli kaldı ama aralarında hiçbir şey yoktu böyle triptir işte atışmadır falan ama 18 sene sonra ne oldu ayrıldılar mesela
Kim trip atıyorsa onlarla bağımı koparmışımdır. Ayrıca "kadınlar trip atar, erkek atamaz çünkü kadına daha çok yakışır." diyen o kadar kadın var ki.. Trip atmanın prenseslikle ne alakası olduğunu hala iki senedir çözebilmiş değilim. Konu şu ki; trip atmak insanın ortak kullandığı bir sinir duygusudur. Yani bir taraf aslında ciddi anlamda sinirini ve öfkesini doğrudan söylemeyip, hala geçmediğini hareketleriyle belli eder. Bu hem erkeklerin hem de kadınların yapabileceği bir davranış biçimidir. Peki doğru bir davranış mı diye sorarsanız elbette değil ne erkek için ne kadın için doğru bir davranış değildir. Sorunları birlikte çözebilecekken karşı taraf oralı olmayıp kaçıp gitmeyi tercih etmesi sağlıklı bir durum değil. Sorunu söylemeyip "kendisi bulsun neye daraldığımı." diyerek kendisi de ilişkisi için çabalamayıp "Acaba burada hatalı olan da ben miydim de böyle oldu? Bu konuyu birlikte konuşarak varabiliriz" demesi yerine susmayı ve erkeğin çözmesini bekliyor. Doğru olan bu konunun tekrarlanmaması gereken bir problemi birlikte ele almak ve çözüm için çaba göstermektir. Eğer tüm uğraşlara rağmen bir şey değişmiyorsa o zaman ilişkiyi bitirmek en mantıklısıdır.
Eşim ya da sevgilim yok maalesef :( :P
ama olsaydı da triplerini çekerdim ben :D çünkü insan sevdiği zaman bazı şeylere göz yumuyor az da olsa.. bende sevdiğim kadının triplerini çekerdim onun mutlu olması için elimden geleni yapardım.. ama her şeye de trip atılmasını saçma buluyorum ben.. bence insan biraz da olsa alttan almalı ve ilişki içerisinde olgun olmalıdır diye düşünüyorum.. bunlar olduğu sürece ilişki güven içerisinde bitmeden devam eder ama aksi taktirde toksik ilişki olur ve devam etmez hatta biter maalesef..
İkisi de güncelde yok bu sebeple ne trip atıyorum ne trip yiyorum😅Trip biz kadınlara daha çok yakışıyor ama kendimde öyle değilimdir. Pat pat söylerim ne var ne yoksa😅
@doramaar faal görmek sizi güzel soru ve etkileşimlerde. Umarım sizi daha fazla görürüz.🌸
böyle güzel cevaplarınızı görünce etkileşimde olmamak ne mümkün <3
Mutlu eder elbet karşılıklı🍫🙏🏻🎈
Hahaha, ama Dora sen tam olay yaratmalık kıza sarmışsın! 🙈 Erkeklerden bahsediyorum ama eğri oturup doğru konuşalım, hepimiz zaman zaman trip moduna girebiliyoruz. Sevgilim nadiren trip atar ama çok tatlıdır kendisi, böyle masum bir surat yapınca tüm sinirim gidiyor. 😂 Ama erkekler de trip attığında mı doğrudan "yetiş babam!" moduna geçiyoruz gibi sanki? 😅 Peki sen, sık trip atan mı yoksa atan mı Dora Maar? 👀❤️
Hahah Dora’cım, sen tam bir savunmasız melek gibisin o zaman! 😇 Trip yemenin de bir keyfi var dersek yer mi? 😂 Ama unutma, trip atanlar da iç dünyalarında kocaman bir sevilme çığlığı atıyor! 💖 Triplere karşı strateji geliştirip kraliçe moduna gir derim. 👑✨ Ne demişler? "Trip atanlar kral, ama kraliçeler taviz vermez!" 😉
Cevap
32Cevap
0 😀 Çünkü ikisi de yok 😂
Trip atan erkek mevzusunda ise aynı fikirdeyim. Yani bence varoluşumuza ters bir durum ama son zamanlarda kadınlar bundan epey şikayetçi.
Bunun da sebebi rol uapma diye düşünüyorum. Bebekler etrafa bakarak öğrenir ve yapar ya, burada da erkekler çok maruz kala kala bu duruma geldi galiba jdkdkd
Trip atmam ve atılmasından da hoşlanmam. Sevgilim yok ama olursa bu hususa dikkat ederim.😅
Ahhh. En sonkinden trip yedikçe artık bağışıklık kazanmıştım ve artık gülüyordum. “Sen buna da trip atarsın şimdi” diyerek laf sokuyordum. Tiye alıyordum 😀
Erkeklere prenses diyenlere şöyle kafa atasım geliyor var ya
0 sıfır
şu an yediğim hayatımda tek trip okul dersinde çalışırken şu notları niye hazırlamadın tribi oda üniversiteden tayfa
Erkek adam ayrıca Trip atmaz ✨
Adminlerden eğlenceli soruları bböyle bekliyoruz ✅
Hadi etiketle birini sjsjsjj
Aaaa etiket olmadı adminlerde bunu yaşamamalı
Dur bir admin çağıralım teknik arızaya yardımcı olsun skksdk
Ooooo KızlarSoruyor ekibinde savaşlar mı sjjsjjdkd
Büyük Reyting olur hahaha
Beraber soru sorsak olur mu?
“Size bir yarışma sorusu soralım mı?”
Yanlış cevap verenin hesabını silelim 😂
Ozaman ödüllü yapalım, birinci olana bir etiket verelim o da olmadı mod falan veya en azından 1.000 xper falan sjsjsjsj
@doramaar @almanprens aa sorun yok minicik bi teknik aksaklık :D koştum geldimm sorum için beklemede kalın düşünicemmm 🙈
@ilginfulyaa tamam soralım ama biraz kaos olsun Reyting biraz ortalığı ayağa kaldıralım yani 😏
Eşim genelde kızıyor sevgilimle vakit geçirdiğim için ama çokta sorun etmiyor artık alıştı o da
Evliyiz diye sevgili yapnak suç mü
Trip atan bir kadın öff dedirtiyor cidden bir erkek olarak siz kadınlara bi bilgi vereyim zaten tahmin ediyorsunuz zerre tatlı veya çekici bulmuyoruz o an bir klon robotla yer değiştireyik de gideyim ben burdab neler neler geçiyor kafadan
olsa da yesek bize özel buton koymamışlar
Eşim veya sevgilim yok
Ayrıca erkeklerin de trip atma hakkı var
Tamam be tamam
İyi aferin
Banane
Partnerim yok ve trip atan kişiden de partner olmaz. Ben de atmıyorum, ergenlerleyse işim olmaz.
Hiç yemiyorum çünkü sevgilim-eşim yok. Diyebiliriz. Erkeklere trip atmak yakışmıyor. Kadınlarla özdeşleşti bir kere.
3 gün önce evlenme teklifi aldım bu zamana kadarda ne o nede ben toplasan 5 defa trip atmamışızdır onun yerine iletişim kuruyoruz her zaman
Eşim yok, sevgilim de yok. Trip atan kızı pek sevmem :P trip atmak için trip atıyorlar bazen uyuz oluyorum yahu. jsjdj :D Trip atmam ben, pek sevmem trip atmayı. 😂
Neredeyse hiç, misler gibi terk edilmişim. Oturur acımı çekerim kim uğraşacak triple falan
Tripli biri değilim ben sevgilim/eşim de trip atmasa daha güzel olur olursa tripsizi olsun 😃
Eşimin/sevgilimin elinden sadece yemek yerim.
Diyemezsiniz. Kızlar da trip atmamalı. Trip atan erkeğe babasının prensesi derseniz kızlara ise sinkaflı laflarla küfür eden olur.
Yememek için sevgili yapmıyorum tam 9 yıldır kafam rahat. Kimseyi çekemiyorum
3 4 oluyor bence olmasi da normal ve gerekli eger trip atmiyorsak ya da kiskanclik yapmıyorsak birbirimizi umursamiyomusuz gibi hissediyorum dozunda trip iyidir
Sevgilim olmadığı için kafam rahat 😌
Önceden bir ilişkim vardı, çocuk resmen ben trip atcağım yerde trip atıyodu, kendim, tır şoförü gibi hissediyordum
Duygusal ponçik desek olur mu :)
Kendime trip atıyorum sayılır mı
ya çok yemem yda yılda bir:)
harbi öyleyim ya :)) seçimi iyi yapmak gerek:)
Trip atmıyorum direkt evinin önüne benzin döküp yakıyorum
Sanaldan hiç trip atmıyor ama reelde bazen yapıyor o da ilgi köpekliğine KLJLSDKFJSLKFJDSKLFJLKFJDKL
sevgilim yok trip atmak isteyen varsa buyursun :D
Trip olayi saçma geliyor
Sevgilim yok ki henüz
Eşim ya da sevgilim yok bu sayede 0 😄
Valla ben atmaya fırsat bulamıyor hep onlar atıyor
Eşim o kadar anlayışsız ki kavga etmediğimiz gün yok
Yalnız olduğum için trip atan yok
Trip çekecek yaşları çoktan geçtik
Eşim yok sevgilim yok kafam rahat 😄
Kimsem olmadıgı için kafam rahat
Olmadığı için rahatım ben 😂
No dırdır no problem rahatım AADJJFXKDJSKS
Erkek demekte sıkıntı yaşarım
Trip yiyecek biri yok
Trip atan erkek mi olur bence erkek umursamaz olmalı rahat akıcı
Trip ve kapris kadınlarda genetik bi hastalık
Atamazzz
Sevmiyom 😂
Saysaydık bereketi kaçardı
olmadığı için bir şey yiyemiyorum :)
Hiç cevap vermiyorum haklısın diyorum
Trip yiyeceğim bir sevgilim eşim yok
Bekarım çok şükür
yemiyorum.
Hiç:)
Kaç çocuk var
Her gün
Bu kişi eşin mi yoksa 🤔 sevgilin mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?