Kızlar neden iyi erkek varken kötüyü ister?

Kızlar neden kendine kötü davranan aldatan kötü insanları tercih ederde iyi dürüst insanları istemezler. Birde onlara kalsa çoğunluk iyiyi isteriz derler. Bu erkekler gibi dengi kızları anlarımda, iyi kızlarda mı böyle istiyor.

Durum böyleyse iyi kızla olsa bile bir erkek , kız onu sadece ilgisi veya parası için vs kabul etmiş olmuyor mu
İyi ağırbaşlı akıllı erkek isterim her zaman
Kötü kaba atışacağım erkek isterim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar neden iyi erkek varken kötüyü ister?
Cevapla