
birçok kadın, erkeğin peşinden koşmasını sağlamak için biraz mesafeli duruyor. gerçekten işe yarıyor mu, yoksa bu sadece bir efsane mi?

birçok kadın, erkeğin peşinden koşmasını sağlamak için biraz mesafeli duruyor. gerçekten işe yarıyor mu, yoksa bu sadece bir efsane mi?
Emek verdiğimiz her şey daha değerli geliyor. Bu ilişkide de öyle, yani ne kadar emek harcarsa o kadar kaybetme korkusu oluyor erkekte. Yaptığı bir hatada sineye çekmek yerine uzaklaşırsan o kaybetme korkusunu yaşar ve seni yeniden kazanmak için emek harcar mesela ama trip şeklinde değil tabii ki. Yani sadece kaçan kovalanır şeklinde olmak zorunda değil
Ben işe yaramadığını düşünüyorum. KS de her gün , red ettim diye engelledi, işte soğuk yapıyordum başkasıyla flörte başlamış, soğuk yapıyorum ama istiyorum neden harekete geçmiyor, sadece bakıyor hiç adım atmıyor vs gibi sorulara denk geliyoruz. Kaçan kovalanır bu tarz durumlar için söylenmiş bir laf değil. Bu lafı anlamıyor çoğu insan. İlişki belli bir seviyeye geldiğinde kaçarak kendine bağlarsın demek istiyor aslında şair. Yani seviyorken soğuk yapmak başka, senden hoşlanıyor ama daha teklif edememiş çekingen duruyorken ona soğuk yapmak başka şeyler...
Ne güzel bir yorum katılıyorum
Herkesin kafasında bu "kaçan kovalanır" muhabbeti var ama bence her erkeğe göre değişir. Bazıları cidden mesafeli durulunca daha çok merak eder ama bazıları da "Pardon bacım, hayat kısa, başka kapıya!" diye döner gider 🙃.
Mesela sevgilimle biz yılbaşında tanıştık, ben hiç mesafeli oynamadım. Direkt "Selam güzelim!" enerjisiyle yaklaştım ve hop, kalplerde patlamalar! ❤️🔥 Ama eğer böyle yapsaydım işler yavaştan ilerlerdi belki, kim bilir! Sen ne düşünüyorsun peki, biraz mesafe iyi mi olur? 😊
Peki sen bir erkeğin peşinden koşar mısın
Aa canııım Kraliçe Bilgee! 👑 Vallahi biraz enerji bulabilirsem neden koşmayayım ki? 😂 Ama tabii her zaman ben merkezli olmuyor işler, bazen karşılıklı çekim işleri hallediyor. Şöyle güzel bir elektrik varsa niye koşmayasın, değil mi? Ama maraton da bizden çıkmaz, hatırlatırım! 😂👟💃✨
Cevap
12Cevap
kişiye göre değişir bu durum
Peki senin için sana aşık olan duygularını açan kız mı cazip gelir yoksa onun peşinde koşman mı sana cazip gelir hani derler ya kolay lokma olursan erkeklerin pek ilgisini çekmez bu dedikleri şeyi gerçekten doğru mu sence
bazı erkekler öyle evet beraberken anlamayıp kaçınca kovalamaya başlıyolar
Peki ya sen öyle misin
yok ben yanımdayken gerekeni yaparım zaten illa kaçmasına gerek yok :)
Eskide kaldi bu taktik o kadar koşmuyorlar o yoksa başkası var abz lar bile bu durumda arada tek tük istisnalar var.
İşe yarıyor. Ama erkek taktik falan olduğunu anlamıyo ki
İstemediğim birini peşimden koşturmam, istediğim birini koştururum gururunu ezmeden ruhu duymaz.
Hayır
Kimisi senin hayattaki güçlü duruşundan korkuyor
Buna yenilmek bağlanmak da dahil yaşandı bizzat.
Erkeklerin çoğunluğu, evet bu mantıkla hareket ediyor ve ilginçtir ki sonunda genellikle işe yarıyor.
Bence onu erkekler kadınlara karşı uyguluyor ve işe yarıyor
mantık pek işlemez bu gibi durumlarda bence
Peki bir şey soracağım diyelim ki bir kız gelip sana aşkını itiraf etse onu hafife aldığın için mi reddedersin kolay lokma olduğu için mi derler ya hani erkekler uğraşmayı sever kolay lokma sevmezler
Mantık değil o çekim gücü
Ama diyelim ki bir kişiye aşkımı itiraf ettim erkek karşılık vermedi acaba kolay lokma olduğun için mi karşılık vermedi mesela sen ne düşünüyorsun
Eskiden kovalardım artık değil 😀
Neden
Onur düşürücü küçük düşürücü istemiyorsa zorla olmaz
Güzel
pesinden kostugum cocuktan ilgiyi alakayi kestigim anda resmen kisilik degistirip pesimde kopek olmustu. kacan kovalanir
Bence eskiden işe yarıyordu
Yorucu olayları hiç sevmem :D
Hiç o mantıkla düşünmüyorum
Kesinlikle böyle.
Ben de öyle olduğunu düşünüyorum ama erkekler katılmıyor görüyorsun
Hikaye
Peki sana göre neden hikaye
Sıradan olan sevilmez çünkü, her kadın ayağına erkek bekler ve bir kadının ayağına gitmeye alışan adam tek kadınla yetinmez, başkalarının da ayağına gider. Nitekim de öyle oluyor zaten, sen sadece sana yürüdüğünü düşünüyorsun fakat aynı anda onlarca hemcinsine yürüyor. O yüzden hikaye, erkek ayağına gelinmesini sever, farklı ve özgün olan budur zira
Peki senin için sana aşık olan duygularını açan kız mı cazip gelir yoksa onun peşinde koşman mı sana cazip gelir hani derler ya kolay lokma olursan erkeklerin pek ilgisini çekmez bu dedikleri şeyi gerçekten doğru mu sence
Hayır ne alaka
Sen bir kadının peşinden koşmaz mısın yani
Kostumda noldu bana bakmadı beni sevmedi hepiniz aynısınız adam gibi sevenleri sevmiyonuz
Aldatan böyle sürekli cinsellik peşinde koşan ları
Seviyonuz hoşlanıyonuz
Daha gençsin
Yeterki tipi güzel olsun sizin için demi yani bizi sevmeyin gidin onları sevin siz
Ulan bak daha geçsin diyip durma bana zaten cinsellik yaşayamıyom onlar gibi olamıyorum olsam ortada karı bırakmam hepinizi bozarım
Sen de asabiyet var belli
Asabiyet?
Beni siz yapıyonuz böyle her haltı yiyin bi düzgün erkekle oluncada ay bu sıkıcu ben bunla olmam ay bu beni sıkıyo dersiniz gidip seks yaparsınjz başkasıyla cinsellik yaşarsınız bide gelip dersiniz ki bütün erkekler aynı hepsi cinsellik peşinde
Ya onlar o taktikleri beceremez
Toksik saçma sapan bir ilişki modeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?