Birini gerçekten sevip ilk sevgili olduğu zamanlarda çok büyük bir heyecan yaşıyor insan, bu heyecan zamanla bitiyor mu neden?

Örneğin sevdiğim ve evlilik düşündüğüm kızla ilk zamanlarımızda çok heyecanlanıyorduk, aramızda muhteşem bir etkileşim ve heyecan vardı. Fakat zamanla bu duygu sıradanlaşıyor sanki, yani ilk zamanlardaki o heyecan o mükemmel tat olmuyor. Yine seviyorum elbette yanlış anlaşılmasın, demek istediğim ilk zamanlardaki heyecan neden kayboluyor? Ve ilk zamanlardaki heyecanın kaybolması sevgililiği veya evliliği nasıl etkiler sizce?
Ben onu hâlâ çok seviyorum ve sevgililiğimizin sıradanlaşmasına rağmen sonuna kadar onunla evlenmek istiyorum. Benim sormak istediğim asıl şey bu sıradanlaşmanın sebebi ve sıradanlaşmasının ilerde bize olacak etkisinin ne olacağı?
Birini gerçekten sevip ilk sevgili olduğu zamanlarda çok büyük bir heyecan yaşıyor insan, bu heyecan zamanla bitiyor mu neden?
Cevapla